Kategori:Metalurgi dan Mineral / tarikh:2024-03-29 02:00:02 / melayar:43 / Komen:6

   blok diklasifikasikan mengikut kekuatan pemampatan dan densiti volumetrik mereka.   Ada tujuh tahap kuasa: A, A, A, A, A, A, dan A,   Sangat kecil, dengan prestasi seismik yang sangat baik.   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, tahap densiti bulk, saiz spesifikasi, gred produk,blok beton terbang terpotong, dan nombor piawai.Qasim,   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi, kualiti penampilan, ketepatan volumetrik, dan kekuatan pemampatan: produk yang baik (A), produk kelas pertama (B), produk yang berkualiti (C).   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi, kualiti penampilan, ketepatan volumetrik, dan kekuatan pemampatan: produk yang baik (A) produk kelas pertama (B), A produk yang berkualiti (C).   Ada tujuh tahap kuasa: A, A, A, A, A, dan A


blok edBeberapa kemalangan yang mudah terjadi



s bahan-bahan mentah utama, dengan jumlah yang sesuai ejen penerbangan, pengatur, penytabilan gelembung ditambah, dan diproses melalui pengumpulan, campuran, menuangkan, berhenti statik, memotong, dan prestasi pengisihan ialah - kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi pengisihan bunyi ialah dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi ketidaksempurnaan lebih daripada dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, dan prestasi perlawanan api ialah - kali lipat daripada batu beton yang dikuasai. Kekuatan masonry blok adalah kira-kira % daripada kekuatannya sendiri (% untuk batu batu merah).   Blok. Dan diperlukan setiap unit rancangan untuk menunjukkan kekuatan bahan-bahan dalam dokumen rancangan apabila memilih bahan-bahan itu -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - prestasi terbaik dan aplikasi luas blok ketepatan telah dikenali dan dicintai oleh banyak jurutera dan perancang bangunan. Blok beton berasap secara automatik, blok beton berasap, blok berasap, batu batu berasap, batu putih, batu putih ringan, blok berasap berasap, batu berasap berasap berasap, batu batu berasap berasap, dll. semuanya sama. Ia s hanya bahawa kawasan berbeza mempunyai pemahaman dan tajuk yang berbeza. Blok beton berasap secara automatik adalah jenis blok beton porous yang dibuat dari abu lalat, lime, simen,batu blok terbang, gypsum, slag, dll.   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi, kualiti penampilan, ketepatan volumetrik, dan kekuatan pemampatan: produk yang baik (A), produk kelas pertama (B), produk yang berkualiti (C).sumber,   Jika unit pembeli memerlukan spesifikasi lain, mereka boleh berunding dengan kilang produksi untuk menentukan.s bahan-bahan mentah utama, dengan jumlah yang sesuai ejen penerbangan, pengatur, penytabilan gelembung ditambah, dan diproses melalui pengumpulan campuran, menuangkan, berhenti statik memotong, dan penyembuhan uap tekanan tinggi. Berat volum unit blok beton terbang autoklaved adalah satu pertiga daripada batu bata tanah liat, dan prestasi pengisihan ialah - kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi pengisihan bunyi ialah dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi ketidaksempurnaan lebih daripada dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, dan prestasi perlawanan api ialah - kali lipat daripada batu beton yang dikuasai. Kekuatan masonry blok adalah kira-kira % daripada kekuatannya sendiri (% untuk batu batu merah).   Piawai berikut mengandungi persediaan yang membentuk persediaan piawai ini dengan rujukan dalam piawai ini. Pada masa penerbitan piawai ini, semua versi yang dipaparkan adalah sah. Semua piawai akan diubah semula, dan semua pihak yang menggunakan piawai ini patut mengeksplorasi kemungkinan menggunakan versi terbaru piawai berikut.


blok edBeberapa kemalangan yang mudah terjadi



s bahan-bahan mentah utama, dengan jumlah yang sesuai ejen penerbangan, pengatur, penytabilan gelembung ditambah, dan diproses melalui pengumpulan, campuran, menuangkan, berhenti statik, memotong, dan penyembuhan uap tekanan tinggi. Berat volum unit blok beton terbang autoklaved adalah satu pertiga daripada batu bata tanah liat, dan prestasi pengisihan ialah - kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi pengisihan bunyi ialah dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi ketidaksempurnaan lebih daripada dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, dan prestasi perlawanan api ialah - kali lipat daripada batu beton yang dikuasai. Kekuatan masonry blok adalah kira-kira % daripada kekuatannya sendiri (% untuk batu batu merah).Pemasangan berfungsi,   Ada tujuh tahap kuasa: A, A A, A, A, dan A   Dengan keuntungan pemprosesan, ia boleh dibuat menjadi blok dinding, blok izolasi panel tekanan, slabs lantai, panel dinding,   Contoh menandakan: tahap kekuatan A, tahap ketepuan besar B,   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi, kualiti penampilan, ketepatan volumetrik, produk kelas pertama (B), produk yang berkualiti (C).s bahan-bahan mentah utama, pengatur, penytabilan gelembung ditambah, dan diproses melalui pengumpulan, campuran, menuangkan,blok, berhenti statik, memotong, dan penyembuhan uap tekanan tinggi. Berat volum unit blok beton terbang autoklaved adalah satu pertiga daripada batu bata tanah liat, dan prestasi pengisihan ialah - kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi pengisihan bunyi ialah dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi ketidaksempurnaan lebih daripada dua kali lipat daripada batu bata tanah liat dan prestasi perlawanan api ialah - kali lipat daripada batu beton yang dikuasai. Kekuatan masonry blok adalah kira-kira % daripada kekuatannya sendiri (% untuk batu batu merah).   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.


Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 938HP166090698 / 2024-03-29 09:36:50 / balas
Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali blok ed.
user 258HP138990173 / 2024-03-29 09:21:41 / balas
Raya tak lama lagi, boleh blok ed dapat diskaun?
user 881HP198728332 / 2024-03-29 09:20:12 / balas
Selepas bertahun-tahun membeli-belah dalam talian, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya memegang telefon saya dan merenung skrin dengan rasa cemas, dan saya tidak berani memulakan. Untuk menulis penilaian notari blok ed, hantar empat aksara, kualiti tinggi dan harga rendah. Ini adalah belanja dalam talian saya yang gembira, terima kasih!
user 466HP159575805 / 2024-03-29 10:16:55 / balas
Setelah lama mencari milik anda blok ed, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.
user 709HP180518493 / 2024-03-29 10:21:36 / balas
Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini blok ed memang bagus, cukup bertuah.
user 632HP195506591 / 2024-03-29 09:56:25 / balas
Akhirnya dapat blok ed Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan