Kategori:Mesin dan peralatan industri / tarikh:2024-03-25 01:03:28 / melayar:49 / Komen:4

Kecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak, lakukan penyelamatan,MacePemuatan dan membuka jembatan bekas, membersihkan, dan gantikan minyak hidraulik bersih untuk menghapuskan masalah.Pasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut' Menyukung sokongan, sokongan pertama dan kemudian menggali, menggali lapisan tiada overbreak&rquote; Prinsip.Mace,Apa konfigurasi prestasi jambatan boarding tetap? Tinggi platform jambatan pengangkutan tetap boleh disesuaikan atau turun mengikut ketinggian berbeza kereta trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki trak. Mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport, dilengkapi dengan rok anti sway di kedua-dua sisi, membuat kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja.Muatan semasa operasi peralatan terutamanya dianggap dalam desain muatan berat rantai dan tekanan yang dijana. Apabila peralatan berada dalam kelajuan rendah, transmisi muatan berat, dan kapasitas bearing dipengaruhi oleh kekuatan tekanan statik komponen rantai. Dalam keadaan yang baik dan rancangan dan pemasangan yang betul, kekuatan kelelahan adalah faktor utama yang menentukan transmisi rantai.Letnany,Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.Kerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza frekuensi operasi juga merupakan faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan seringBahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.


MaceJembatan naik bergerak.Apa yang istimewa



Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?Buang dan nyahkumpulkan valv turun, letupkan inti valv bersih dengan udara termampat, dan kemudian memasang semula.Jembatan naik ton adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh diubah. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.sasaran,Apabila ia berkaitan dengan proses produksi jambatan naik bimbit, saya percaya semua orang akan sangat tertarik.Tujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform, platform memuatkan, platform memuatkan bekas, dan sebagainya.Terdapat banyak bunyi yang dijana bila menggunakan jembatan naik hidraulik bergerak. Jadi, di mana bunyi-bunyi ini disebabkan? Bahkan, stesen pam, silinder besi, dan peralatan besi adalah semua sumber bunyi. Hari ini kami akan menganalisis untuk anda: . Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Selepas mendengar bunyi dari jambatan boarding hidraulik, periksa pertama jika ada masalah dengan stesen pompa hidraulik, motor, valve, dan peranti penyesuaian, dan jika bunyi disebabkan oleh getaran.


MaceJembatan naik bergerak.Apa yang istimewa



Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.Kualiti yang hebat,Pasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana, dan mengambil tindakan pembuangan yang sepadan untuk atas,MaceTekanan hidraulik paksi boarding tetap, permukaan, dan kaki cerun, terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.Pembersihan: Jika minyak paksi hidraulik telah terjangkit sepenuhnya, terutama apabila pompa rosak, minyak dalam tangki mesti dibersihkan. According to the oil cleaning equipment, allow the oil to flow until the oil pollution indicator value shows that the oil is in a satisfactory state.Kedua, pemasangan jambatan naik mesti memerlukan pegawai yang mengalami pengalaman dengan pengalaman pemasangan dan kemahiran tertentu, atau mempunyai sijil teknikal profesional yang dikeluarkan oleh unit yang berkaitan, untuk memastikan pemasangan yang masuk akal saintifik dan panjang. Lupakan pemasangan dan penyahpepijatan berulang yang boleh mempengaruhi penggunaan.Mace,Operasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, dan kapasitas pengurusan yang diperlukan semasa operasi muatan dan muatan hidraulik. Kerana analisis sistem yang sukar dan kecil dari jambatan penerbangan hidraulik, kerja ini sangat arbitrari, menghasilkan buang-buang masa dan kerja. Sebagai hasilnya, kelajuan logistik memperlambat, menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik, pilih optimasi yang sepadan,MaceJembatan naik Huangshi, dan tulis program yang sepadan berdasarkan paparan aliran mereka.Udara bercampur dengan minyak hidraulik dalam sistem hidraulik akan melarikan diri dari minyak dan membentuk gelembung di zon tekanan rendah. Apabila ia bergerak ke zon tekanan tinggi, gelembung ini akan hancur oleh minyak tekanan tinggi dan dipampur dengan cepat, melepaskan sejumlah besar panas, menyebabkan suhu minyak meningkat.


Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 4 Komen

user 938HP166090698 / 2024-03-25 09:52:28 / balas
MaceJembatan naik bergerak. Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.
user 161HP196399230 / 2024-03-25 08:20:27 / balas
Saya telah membeli-belah dalam talian MaceJembatan naik bergerak. selama bertahun-tahun, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya sangat berpuas hati dengan kualiti dan mutu produk.
user 717HP127443542 / 2024-03-25 08:51:36 / balas
Saya membeli banyak daripada anda MaceJembatan naik bergerak. dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.
user 570HP155642700 / 2024-03-25 08:48:00 / balas
MaceJembatan naik bergerak. Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan