Kategori:tenaga / tarikh:2024-02-12 04:22:38 / melayar:57 / Komen:4

Dalam projek penyimpanan sejuk, pemilihan penyimpanan sejuk berkaitan dengan operasi keseluruhan penyimpanan sejuk di masa depan. Pemilihan penyimpanan sejuk kualiti tinggi menyebabkan penggunaan dan penyimpanan penyimpanan sejuk. Ini memerlukan kita untuk bertanya lebih mengenai papan gudang untuk rekayasa penyimpanan sejuk. Sebelum membangun projek penyimpanan sejuk, kita perlu pertama-tama sedar keperluan suhu penyimpanan sejuk dan kepentingan penyimpanan sejuk ke penyimpanan sejuk. Kerana projek penyimpanan sejuk mempunyai keperluan persekitaran tinggi seperti suhu, perhatian patut diberikan kepada prestasi dan bahan papan penyimpanan sejuk bila memilih papan penyimpanan sejuk.Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.Henri de Castries,Pembeku pembakar akan meningkatkan resistensi panas dan mengurangi koeficien pemindahan panas. Untuk pemanas pendinginan, kawasan segi-segi sirkulasi udara dikurangkan, resistensi sirkulasi meningkat, dan konsumsi kuasa meningkat. Oleh sebab itu, hancur pada masa. Pay attention to the maintenance of the evaporator of the controlled atmosphere storage system. If the evaporator freezes, it will affect the normal use of the controlled atmosphere storage. How to defrost in time? The current scheme of the controlled atmosphere storage includes: manual defrosting, which is simple and easy,Henri de CastriesStoran sejuk, and has little impact on the storage temperatureSemasa produksi di workshop produksi, berat unit papan gudang Pu tidak boleh kurang daripada berat unit yang diperlukan oleh projek, tidak kurang dari & plusmn; kg/m.Belabo,Terlalu tebal beku atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar akan mengurangi kesan pemindahan panas: satu lagi alasan penting untuk turun perlahan suhu penyimpanan panas ialah efisiensi pemindahan panas rendah pembakar,Henri de CastriesYang mana memasang penyimpanan sejuk, yang sebahagian besar disebabkan oleh lapisan beku terlalu tebal atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar.Penyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor, kekurangan pendingin, tekanan rendah terlalu rendah, penerimaan udara berlebihan, penghalangan kompressor.Isolasi lantai penyimpanan sejuk ukuran-tengah struktur penyimpanan sejuk ukuran-tengah adalah apa yang kita sering panggil permukaan, iaitu, atas dan dinding dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan-bahan isolasi lain sementara tanah perlu diisolasi secara terpisah. Pada masa ini, operasi umum di pasar adalah: meletakkan tanah dengan papan ekstrus XPS, meletakkan bukti basah dan mengisolasi materi SPS di atas dan di bawah papan ekstrus secara berdasarkan, dan kemudian menuangkan beton atau beton kuat.


Henri de CastriesNarkoba bekuSkema pengumpulan



Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.Sebagai sokongan penting untuk pembangunan prestasi rantai sejuk, pembangunan standar sistem penyimpanan sejuk adalah sangat penting. Ia tidak hanya membantu untuk menyesuaikan konsumsi tenaga sistem penyimpanan sejuk, tetapi juga mempunyai kesan penting untuk meningkatkan kualiti penyimpanan suhu rendah komoditi.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Yang paling murahPelarasan atau penghalangan tidak betul valv throttle, aliran sejuk terlalu besar atau terlalu kecil: pelarasan tidak betul atau penghalangan valv throttle akan secara langsung mempengaruhi aliran sejuk ke dalam penghalang. Apabila valv throttle terbuka terlalu besar, aliran pendingin terlalu besar, tekanan pembakaran dan suhu pembakaran juga meningkat, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat; At the same time, the refrigerant flow will also decrease, the refrigeration capacity of the system will also decrease, and the decline rate of warehouse temperature will also slow down.Pembekalan penyimpanan sejuk memberi semakin banyak perhatian kepada keperluan perlindungan persekitaran dan simpanan tenaga. Projek profesional termasuk: pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah penyimpanan sejuk perubatan dan perniagaan lain yang berkaitan. Penghantar yang berharap mempunyai perniagaan ini sila pertimbangkan skala luas kawalan suhu gudang, pemilihan dan tempatan peralatan sejuk dan keterangan medan kelajuan angin, yang sesuai untuk keperluan penyimpanan sejuk berbagai barang. Dipersediakan dengan peralatan pengesan, rekaman dan kawalan aktif suhu penyimpanan yang sempurna.Dalam projek penyimpanan sejuk, pemilihan penyimpanan sejuk berkaitan dengan operasi keseluruhan penyimpanan sejuk di masa depan. Pemilihan penyimpanan sejuk kualiti tinggi menyebabkan penggunaan dan penyimpanan penyimpanan sejuk. Ini memerlukan kita untuk bertanya lebih mengenai papan gudang untuk rekayasa penyimpanan sejuk. Sebelum membangun projek penyimpanan sejuk, kita perlu pertama-tama sedar keperluan suhu penyimpanan sejuk dan kepentingan penyimpanan sejuk ke penyimpanan sejuk. Kerana projek penyimpanan sejuk mempunyai keperluan persekitaran tinggi seperti suhu perhatian patut diberikan kepada prestasi dan bahan papan penyimpanan sejuk bila memilih papan penyimpanan sejuk.


Henri de CastriesNarkoba bekuSkema pengumpulan



Sediakan, sediakan rancangan projek penyimpanan sejuk, dan sediakan lokasi pembinaan dan bahan pembinaan. Semua jenis bahan untuk pembangunan penyimpanan sejuk disesuaikan mengikut keperluan pelanggan. Isi lokasi pembangunan yang memenuhi keperluan, bawa semua bahan pemasangan ke lokasi pembangunan, periksa kualiti bahan dan model, dan memulakan pemasangan penyimpanan sejuk selepas pengesahan.Berapa harganya?,Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.Pembeku pembakar akan meningkatkan resistensi panas dan mengurangi koeficien pemindahan panas. Untuk pemanas pendinginan, kawasan segi-segi sirkulasi udara dikurangkan, resistensi sirkulasi meningkat, dan konsumsi kuasa meningkat. Oleh sebab itu, it will affect the normal use of the controlled atmosphere storage. How to defrost in time? The current scheme of the controlled atmosphere storage includes: manual defrosting, which is simple and easy, and has little impact on the storage temperaturePenyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.Henri de Castries,Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk, lubang masuk cair lubang kembali, lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali,Henri de CastriesPemasangan storan sejuk, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik, dengan jarak mm dan mm di luar.Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejuk

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 4 Komen

user 263HP148803710 / 2024-02-12 12:56:39 / balas
Ikuti anda Henri de CastriesNarkoba beku untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.
user 535HP136858825 / 2024-02-12 11:45:01 / balas
Henri de CastriesNarkoba beku Kualiti pada harga ini adalah nilai terbaik untuk wang
user 122HP117294921 / 2024-02-12 12:24:38 / balas
Tanya, boleh saya hantar Henri de CastriesNarkoba beku spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.
user 570HP155642700 / 2024-02-12 12:46:47 / balas
Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, Henri de CastriesNarkoba beku asli, berkualiti dan murah, haha.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan