Kategori:Mesin dan peralatan industri / tarikh:2022-10-01 09:42:59 / melayar:176 / Komen:5

bila operasi dihentikan.segel), dan permulaan pompa siri juga mengikut kaedah di atas. Hanya selepas pompa tahap pertama dimulakan pompa lumpur selam boleh membuka valv keluar pompa tahap terakhir (saiz pembukaan berdasarkan aliran motor pompa tahap pertama sebagai kuasa nominalGuineaBissau,   The slurry tip of this series is a horizontal slurry pump, which is divided into ah series: the overflow part is made of high chromium alloy, and AHR series: the overflow part is made of natural rubber. Ia adalah struktur pemomp ganda, yang dibuat dari besi kelabu ou   Ia dipanggil fenomena kavitasi.Johvi,menggunakan pompa penyelamat, peralatan mungkin terbakar. Alasan utama bagi fenomena ini adalah operasi yang salah. Bagaimana kita harus mencegah pembakaran?   Semasa operasi normal, suhu motor sangat tinggi, beberapa bahkan sebanyak . Dalam kes ini, ia mudah untuk membakar motor dan menggantikannya dengan satu yang baru. Sebenarnya, satu motor terbakar pada masa ini. Don Jangan risau menggantikannya. Anda mesti mencari tahu sebab enjin s pemanasan, atau   pasang valv untuk suntik air di dalam dan keluar air. This method is to install a valve on the water inlet pipe of the submersible slurry pump and connect the water pipe to inject water into the pump. Ini adalah kaedah biasa dan sederhana.


GuineaBissauPompa sampah selam WQMula lancar dan peningkatan perasaan pasar



menggunakan pompa penyelamat peralatan mungkin terbakar. Alasan utama bagi fenomena ini adalah operasi yang salah. Bagaimana kita harus mencegah pembakaran?   Operasi, pemeliharaan dan pemeliharaan Semasa operasi pompa elektrik, sentiasa memerhatikan aliran arus, voltmeter dan air, dan berusaha untuk membuat pompa elektrik berfungsi di bawah keadaan kerja bernilai.   Pompa lumpur selam akan ditutup untuk pemeriksaan pada masa dalam kes masalah mesin semasa operasi, yang akan menyebabkan kehilangan ekonomi tertentu bagi kita.Yang paling murah,es; Aliran (m/s) &kali; Gravitasi cairan (kg/m untuk air) dibahagi dengan (faktor penukaran kuasa) dibahagi dengan efisiensi pompa (kira-kira   Seterusnya, segel air, kunci cincin dan bahagian lain perlu dipasang.   Pertama-tama, kita perlu tahu bahawa pam selam biasanya berfungsi dalam air. In fact, most of the pumps are suitable for conv


GuineaBissauPompa sampah selam WQMula lancar dan peningkatan perasaan pasar



   penentuan model: untuk pompa air atau pompa dengan medium fizikal dan kimia yang serupa dengan air, perlu pergi ke katalog atau sampel produk yang berkaitan, dan membuat perbaikan mengikut jadual prestasi atau kurva prestasi model untuk melihat sama ada titik kerja normal jatuh dalam kawasan kerja keutamaan pompa.Persekitaran pemeriksaan,tor ditempatkan di atas permukaan air, jadi ia perlu diselesaikan,   Kerja,GuineaBissauPompa sumur dalam kecil,GuineaBissauPompa slurry ZD,GuineaBissauPompa paip tahan letupan besi karbon, tiada bunyi dan getaran, dan laman ini lebih bersih.   Akan dicabut. Selain itu, kerana panjang shaft panjang secara umum ditetapkan, insta   Submersible slurry pump Use ultrasonic method to detect whether there is cavitation in the

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 5 Komen

user 409HP184720764 / 2022-10-01 10:36:03 / balas
Perkhidmatan anda sangat baik, GuineaBissauPompa sampah selam WQ juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!
user 570HP155642700 / 2022-10-01 11:33:38 / balas
Sejak kali terakhir saya membeli GuineaBissauPompa sampah selam WQ anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.
user 709HP180518493 / 2022-10-01 11:41:02 / balas
GuineaBissauPompa sampah selam WQ Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.
user 632HP195506591 / 2022-10-01 11:40:25 / balas
Pengurus itu baik! GuineaBissauPompa sampah selam WQ juga benar.
user 256HP158312377 / 2022-10-01 10:54:34 / balas
GuineaBissauPompa sampah selam WQKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan