Kategori:tenaga / tarikh:2024-03-05 00:07:34 / melayar:51 / Komen:5

Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Blaunau di sungai,Perrancangan kenderaan sejuk Kende mengingatkan perusahaan dengan kebutuhan pembinaan projek gudang sejuk logistik untuk melakukan komunikasi dalam-dalam dengan projek dan rancangan kenderaan sejuk pada lokasi gudang dan kebutuhan penggunaan sebenar apabila menentukan mod pembinaan pemasangan akhir, untuk memastikan sirkulasi lancar barang dalam gudang sejuk logistik.Semasa penggunaan penyimpanan sejuk, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpanan, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.Riga,Penyimpanan beku dan sejuk mula berubah ke rak dan penyimpanan palet untuk menyelesaikan barang menurut & ldquo; Pertama dalam & rdquo; keluar pertama Ia membantu untuk meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. Semasa operasi perubahan musim, perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.


Blaunau di sungaiCold storage priceAnalisis operasi indeks harga



Pemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk,Blaunau di sungaiPemasangan storan sejuk, dan suhu udara, perhatian mesti dipilih penyimpanan sejuk dengan suhu yang lebih baik. Jika pemilihan penyimpanan sejuk tidak baik, suhu dalam penyimpanan sejuk adalah sukar untuk, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi, membuang lebih banyak sumber dan meningkatkan biaya.Penyelamatan sehari dan pengurusan buah selepas Penyelamatan: tepat waktu suhu dan kelembatan dalam penyimpanan sejuk, kawal dengan ketat suhu dalam penyimpanan sejuk, menghapuskan gas buruk dalam penyimpanan sejuk, dan menyesuaikan suhu dan kelembatan penyimpanan sejuk menurut keperluan berbeza buah-buahan yang berbeza pada persekitaran penyimpanan. Jika kering jangka panjang akan mempengaruhi warna buah, pertimbangkan menggunakan pembumit untuk menyesuaikan kelembapan dalam storan sejuk.Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, berat ringan, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Konsultasi terakhir,Berbagai bahan pembangunan, seperti sijil bahan laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, dengan hati-hati, tepat waktu, tepat dan meliputi keseluruhan proses pembangunan dan pembangunan,Blaunau di sungaiPemasangan storan sejuk kilang, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].


Blaunau di sungaiCold storage priceAnalisis operasi indeks harga



Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.bagaimana,Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Pakej pengesan suhu valv akan diletakkan pada pintu keluar penguap dengan tali logam untuk mm & mdash; mm, dikelilingi dengan pengasingan lapisan ganda.Apabila penyimpanan sejuk dibangun, akan dihalangi penyebaran uap air dan penyusupan udara. Apabila udara luar menyerang, ia tidak hanya meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa kelembapan ke dalam gudang. Kondensasi kelembapan akan mengurangkan struktur isolasi panas dan membekukan dan merusak struktur penyimpanan sejuk. Oleh itu, ia diperlukan untuk menetapkan lapisan izolasi kejam dan kelembapan panas, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, penyimpanan sejuk perubatan dan produk lain yang mempunyai pelbagai jenis, menjual dengan baik di rumah dan di luar, dan mempunyai kehidupan perkhid Produk memimpin industri wayar. Selamat datang untuk menanyakan, sehingga bangunan penyimpanan sejuk mempunyai prestasi penutup yang baik,Blaunau di sungaiDesign profesional dan pemasangan penyimpanan sejuk, keterlaluan basah dan isolasi uap.Blaunau di sungai,Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi, - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakTindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 5 Komen

user 263HP148803710 / 2024-03-05 08:55:48 / balas
Baru beli Blaunau di sungaiCold storage price, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan
user 275HP127226562 / 2024-03-05 08:41:11 / balas
saya betul-betul minta maaf.
user 717HP127443542 / 2024-03-05 07:51:52 / balas
Blaunau di sungaiCold storage price Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!
user 632HP195506591 / 2024-03-05 09:05:27 / balas
Blaunau di sungaiCold storage price Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.
user 256HP158312377 / 2024-03-05 08:40:25 / balas
Blaunau di sungaiCold storage price Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan