Kategori:Perlindungan alam sekitar / tarikh:2024-02-08 01:15:09 / melayar:56 / Komen:6

Guna tempat lantai SPC: kerana kelebihan tipis, banyak warna, gaya lengkap dan prestasi perlindungan persekitaran yang rendah karbon, ia boleh digunakan secara luas di taman kanak-kanak, hospital, pejabat, bangunan pejabat, pusat belanja, rumah, KTV dan tempat awam lain.Perlindungan ekologi dan persekitaran.Lapisan bahan asas polimer: plat komposit yang dibuat dari bubuk batu dan bahan polimer termoplastik selepas bergerak secara serentak dan kemudian dihancurkan pada suhu tinggi.Pada masa yang sama ia mempunyai ciri-ciri kayu dan plastik.Oleh itu, lantai ini mempunyai kekuatan yang baik dan kuat.Perlindungan persekitaran ekologi;Makasca,Warna gelap benar-benar memulakan atmosfera serius.Salah satu ciri gaya industri adalah bahawa ia tidak dihiasi, dan tiada bahan yang lebih sesuai daripada log.Lantai log mempunyai perasaan berat sejarah dan kelihatan lebih sedap. Bahan log kelihatan lebih alami,MakascaPerubahan warna lantai kayu, dan perasaan sejuk dibawa oleh tumbukan logam.Perlindungan api, nilai api B, kedua hanya batu.Chivilkoy,Namun, water resistance, pollution resistance and flame resistance, are improved with the hardness of floor leather.Therefore, expert Construction: when buying floor leather, as long as the surface meets the wear-resistant requirements, there is no need to demand softness,Untuk memudahkan peningkatan keseluruhan sifat lainIa tidak hanya indah dan praktik, tetapi juga mempunyai ciri-ciri pengisihan bunyi dan basah, memakai perlawanan dan perlawanan korosion.Ia boleh digunakan bukan sahaja di lantai bilik tamu tetapi juga di lantai workshop.teknologi yang sangat resisten kepada pakaian. Oleh itu, lantai batu plastik semakin populer di hospital, bangunan pejabat, pusat belanja, supermarket, kenderaan dan tempat lain dengan aliran besar orang.


MakascaBerapa banyak lantai kayu per meter persegiCara menyelesaikan kelajuan yang tidak stabil



keindahan, persediaan dan persediaan sehari-hari juga sangat penting.Pertama, pastikan permukaan papan bersih dan bebas dari pasir dan debu pecahan di permukaan papan;mencegah pencemaranThe objects shall be removed in time.Perhatikan jangan bersihkan dengan aone, cikloheksanon, air alkalin berkoncentrasi dan penyelesaian organik lain untuk mencegah warna meleleh, meleleh, retak atau merangkak permukaan.Mereka boleh dihapuskan dengan detergent atau detergent.Mereka akan dibersihkan dengan sampah setengah kering pada hari minggu untuk menghalang air kotor dari penerbangan ke dalam kumpulan dan merusak ikatan.bahan-bahan berkualiti tinggi, yang akan menjadi semulajadi, densiti tinggi dan sederhana.Beberapa orang berfikir yang semakin tinggi densiti panel berdasarkan kayu, semakin baik.Sebenarnya, semakin tinggi kadar penyorban air dan pengembangan adalah, yang mudah disebabkan deformasi lantai.Kedua, bergantung pada garis produksi lantai maju, peralatan dan teknologi ketat untuk menghasilkan lantai kelas pertama.Penghakiman kualiti lantai juga boleh dihukum dari sijil pemeriksaan kualiti,Sijil penghormatan lainnya seperti produk bebas pemeriksaan kualiti negara, pengesahihan sistem kualiti ISO dan pengesahihan sistem persekitaran ISO, kerana pemberian penghormatan ini tidak dapat diharapkan untuk operasi baik perusahaan.Tingkat kayu laminasi kertas impregnated adalah lantai yang dibuat dari satu atau lebih lapisan kertas istimewa impregnated dengan resin amino termoset, yang dilapisi pada permukaan substrat papan berdasarkan kayu seperti papan partikel dan papan serat densiti tinggi- dengan lapisan yang seimbang melawan basah di belakang dan lapisan yang melawan pakaian dan lapisan dekoratif di hadapan.Ia ditekan panas dan terbentuk.Pertama, ia dibahagi menjadi tipis dan tebal (lebih dari mm dan kira-kira mm dalam tebal).Di mana saya boleh mencarinya?,MakascaYang lebih baik, jubin keramik atau lantai kayu,Lantai SPC mempunyai tebal mm-mm, dan berat per meter kuasa dua hanya sekitar -kg, yang kurang dari % bahan tanah biasa.Ia mempunyai keuntungan yang tidak dapat dibandingkan dalam membina muatan-bearing dan simpan ruang di bangunan-bangunan tinggi. Pada masa yang sama ia mempunyai keuntungan istimewa dalam penghiasan dan pengubahan sekunder.kualitiLapisan inti lantai kayu WPC lebih tebal daripada papan SPC lantai.WPC julat dari hingga mm, sementara papan SPC julat dari hingga mm.


MakascaBerapa banyak lantai kayu per meter persegiCara menyelesaikan kelajuan yang tidak stabil



Yang pertama adalah membersihkan untuk menghapuskan noda minyak atau debu;Yang kedua adalah aras.Bahagian konveksnya akan dipotong dan dicurahkan.Bahagian kongsi boleh dibuat menjadi pasta dengan lem dan simen pada nisbah berat :, bersamaan dengan spaula, dan kemudian bersamaan dengan kertas pasir selepas kering.Setelah tanah rata, bersih dan kering, ia boleh melekat dan dipadam.Gluing adalah proses terakhir sebelum dipadam, dan alat akan menjadi tootMengikuti keajaiban,Lantai kayu WPC menakjubkan dalam sentuhan.Ias tebal, jadi andaKetika anda berjalan di atas lantai, anda akan merasa bahawa ia telah disembelih. Ketebatan lantai mempunyai pengisihan panas yang baik,MakascaPembaikan goresan lantai kayu, sehingga lantai akan tetap hangat dalam musim sejuk.Densitas relatif plat diterima.Perlindungan persekitaran hijauMakasca, biji batu dan biji karpet, yang boleh memenuhi keperluan yang berbeza pada pelbagai kesempatan dan rasa yang berbeza.kestabilanLantai SPC mempunyai beberapa keuntungan: imitasi air, imitasi api, formaldehyde, anti noda minyak, boleh menggantikan jubin keramik dan lantai kayu.Terserah kepada semua alat utama dan dekorasi rumah.Contohnya, rumah sakit, sekolah, hotel, hotel

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 275HP127226562 / 2024-02-08 09:42:44 / balas
Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian MakascaBerapa banyak lantai kayu per meter persegi, terima kasih!
user 161HP196399230 / 2024-02-08 08:52:57 / balas
Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali MakascaBerapa banyak lantai kayu per meter persegi.
user 881HP198728332 / 2024-02-08 09:42:57 / balas
Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian MakascaBerapa banyak lantai kayu per meter persegi, terima kasih!
user 122HP117294921 / 2024-02-08 09:32:16 / balas
Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, MakascaBerapa banyak lantai kayu per meter persegi berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!
user 570HP155642700 / 2024-02-08 08:21:00 / balas
MakascaBerapa banyak lantai kayu per meter persegi Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?
user 709HP180518493 / 2024-02-08 09:29:36 / balas
MakascaBerapa banyak lantai kayu per meter persegi Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan