Kategori:Mesin dan peralatan industri / tarikh:2024-03-27 00:02:02 / melayar:46 / Komen:5

Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, memuatkan, pengangkutan, dan pengangkutan. According to classification it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges,TiheiJenis bergerak hidraulik paksi naik, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges), simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.TiheiJembatan penerbangan hidraulik tetap mempunyai tiga unsur dasar: pembersihan, pemanasan berlebihan, dan penerbangan udara. Ada hubungan dalaman yang dekat antara tiga faktor yang tidak bermanfaat ini, dan mana-mana dari mereka akan menghasilkan satu atau lebih sukses. Bukti teori menunjukkan bahawa % sebab untuk jembatan naik hidraulik tetap disebabkan oleh tiga faktor ini.Dengan cara ini, jambatan naik hidraulik tetap memenuhi keperluan untuk pengendalian kargo dalam terma kekuatan, kestabilan, kestabilan, pembawa muatan, kesehatan, fleksibiliti, efisiensi, dan aspek lain, dan penggunaan kestabilan memberikan keuntungan besar. Kami menyediakan pelbagai kilang jambatan boarding, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama.Sonderborg,Sambungkan kunci paksi dengan kenderaan dengan ketat, memastikan paksi dan kenderaan tersambung dengan selamat untuk perjalanan. Pada kenderaan bekas Perancis hook besi di jambatan papan terletak pada hook dedikasi kenderaan bekas quasi; Pada trak bekas biasa, kunci besi pada jambatan papan dipenuhi dengan ketat di sekitar bingkai besi yang ditetapkan di belakang kereta dan dikunci dengan kunci. The hydraulic support (no, steel plates or other grounding pads can also be used.Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan and can withstand the weight of forklifts and trucks. If not, termasuk ton, ton, ton, ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.


TiheiJembatan naik kecilKepentingan dalam kren



It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.Maklumat berkaitan tentang pelabuhan muatan dan muatan tetap dipasang pada pinggir pelabuhan, dan lubang perlu digali dan dikunci secara langsung dalam beton dengan bolt.Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan jambatan papan, seperti memeriksa sama ada saluran paip bahan bakar rosak atau bocor minyak, dan sama ada kacang yang menyambung komponen terlepas. Projek profesional termasuk: Fabrik Dengqiao dan perniagaan lain yang berkaitan.Bahan langsung, penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan, lepaskan butang valv balik (putar ke arah jarum), dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.Lakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen, seperti pintu lif, pintu naik, dan kandang penggantian.


TiheiJembatan naik kecilKepentingan dalam kren



Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton, ton, ton, dll., ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza, overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!Seluruh julat produk,TiheiJembatan pengangkutan yang tetap,Jembatan penerbangan hidraulik terutama dibuat dari plat besi tebal anti slip semasa proses produksi dan produksi,TiheiJembatan pengangkutan khusus, dan semua peralatan boleh menyediakan ciri-ciri anti slip yang baik ke tahap tertentu dalam operasi dan aplikasi. Jembatan muatan tekan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya mencipta jembatan antara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Kendaraan pengangkutan seperti forklift elektrik boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan muatan mass a barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan muatan. Dengan cara itu, peranti boleh melepaskan butang valv balik semasa proses menurunkan, dengan itu mengurangkan berat peranti.Anggap kualiti penghasilan jambatan penerbangan hidraulik tetap tidak memuaskan, sebab kekurangan mereka adalah kebanyakan perbaikan preventif, dan biasanya terdapat sedikit unsur operasi yang tidak normal.Kaedah pemeriksaan alat peralatan instrumen (pemeriksaan dan ujian) menggunakan pelbagai alat untuk mengukur sistem hidraulik, prestasi komponen hidraulik (xì ng né ng), parameter, dan analisis dan proses data ini (ch ǔ l ǐ) To determine the location of the fault. Pembuat platform angkat dewasa di China, dengan produk lengkap dan jaminan kualiti.Tihei,Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.Ia adalah mesin logistik yang selamat, dipercayai, menyelamatkan masa, menyelamatkan tanah yang memecahkan operasi perbezaan ketinggian tinggi.Lakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen, seperti pintu lif, pintu naik, dan kandang penggantian.


Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 5 Komen

user 263HP148803710 / 2024-03-27 08:06:20 / balas
Anda TiheiJembatan naik kecil bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?
user 938HP166090698 / 2024-03-27 08:20:19 / balas
Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. TiheiJembatan naik kecil Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!
user 881HP198728332 / 2024-03-27 09:01:40 / balas
TiheiJembatan naik kecil Minimum berapa, boleh borong
user 409HP184720764 / 2024-03-27 07:12:51 / balas
TiheiJembatan naik kecil Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?
user 122HP117294921 / 2024-03-27 07:20:22 / balas
Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan