Kategori:Bahan binaan / tarikh:2022-11-24 00:42:24 / melayar:174 / Komen:6

EsmeraldaBerapa banyak adalah 50 tabung kuasa dua galvanized,Tuba kuasa dua mempunyai prestasi yang baik dalam aplikasi praktik. Apabila kita memilih tuba kuasa dua dalam praktik

Pipa minyak tekanan tinggi untuk enjin diesel (gb-) adalah paip kuasa dua lukisan sejuk untuk paip tekanan tinggi bagi sistem enjin diesel.Analisis indeks fungsional bagi tabung kuasa dua qb - plastisiti sudut merujuk kepada kuasa deformasi plastik (deformasi kekal) tanpa menghancurkan data tabung kuasa dua qb dibawah muatan.Esmeralda, kita perlu memilihnya mengikut ciri-ciri mereka. Kami mempunyai jenis berbeza tuba kuasa dua dalam medan berbeza. Apa perbezaan antara ciri-ciri tuba kuasa dua dan tuba besi biasa? Mari perkenalkan mereka hari ini untuk kita mempunyai pemahaman lebih dalam tuba satu sama lain.Menurut klasifikasi metalografik,Tarik tabung kuasa dua:Klasifikasi besi tabung kuasa dua adalah ikatan karbon besi dengan kandungan karbon tabung kuasa dua diantara .% - %. In order to ensure its toughness and plasticity, the carbon content generally does not exceed %. Selain besi dan karbon, unsur utama besi juga termasuk silikon, mangan, sulfur, fosfor, dll. Terdapat pelbagai klasifikasi bagi tabung besi dan kuasa dua, terutama termasuk berikut: tabung kuasa dua diklasifikasikan menjadi baja biasa mengikut kualiti (P & le; .%, S & le; .%)Tuba kuasa dua untuk pengedar tekanan rendah dan tengah (gb-) adalah tub kuasa dua karbon struktur besi berguling panas dan dicat sejuk (berguling) untuk tub uap yang hangat super, tub air mendidih untuk pengedar tekanan rendah dan tengah-tengah struktur berbeza dan tub uap yang hangat super, tub asap yang besar, baja legasi dan tabung persegi baja yang bertentangan panas yang tidak bersih untuk permukaan pemanasan kotak tub air dengan tekanan tinggi dan di atas. Tabung persegi tekanan tinggi untuk peralatan fertilizer kimia (GB - adalah baja struktur karbon berkualiti tinggi dan tabung persegi baja legasi yang sesuai untuk peralatan kimia dan saluran paip dengan suhu kerja - ~ [UNK] dan tekanan kerja ~ mA.


EsmeraldaPipa kuasa dua galvanized 4-pointKaedah pembayaran ralat geometrik tiga dimensi



Besi kualiti tinggi (P & le; .%, S & le; .%)Keselamatan penyweld paip kuasa dua adalah subjek untuk pengesan kesalahan automatik ultrasonik terus-menerus talian untuk memastikan penutupan NDT penyweld spiral. Jika terdapat kesalahan, ia akan automatik penggera dan tanda penyemburan. Penghasilan akan menyesuaikan parameter proses pada bila-bila masa untuk menghapuskan kesalahan pada masa.Kelajuan komprensif besi biasa A. besi struktur karbon: (a) Q (b) Q (b); (c) Q ( C) ; (d) Q(B); (e) Q.Perkhidmatan pertama,Besi prestasi istimewa: A. besi yang tidak stainless dan resistant asad; b. baja tahan panas: termasuk baja tahan oksidasi, baja kuat panas dan baja valv udara; c. baja selai pemanasan elektrik; d. Pakai baja resisten; e. baja suhu rendah; f. Besi elektrik.Kekuatan kesan bertindak pada bahagian-bahagian dengan kelajuan besar dipanggil muatan kesan. Ia adalah khusus dalam produk dan sumber-sumber yang boleh dikembalikan. Bisnes ia termasuk: tabung kuasa dua, tabung kuasa dua yang tidak senyap, tabung kuasa dua galvanized dan tabung galvanized. Kekuatan logam di bawah muatan kesan dipanggil kuasa kesan.Ketebusan lapisan zink: ada perbezaan besar antara paip kuasa dua galvanized sejuk dan paip kuasa dua galvanized panas dalam proses galvanizing; Pipa kuasa dua galvanisasi sejuk susah untuk & ldquo; Pembakaran elektrik & rdquo; Warna bahagian ini adalah kelabu dan lapisan zink adalah tebal. Ia mudah untuk membentuk sudut mati semasa di sudut, menghasilkan kawasan semasa. Lapisan zink di bahagian ini adalah tipis, dan tiada lapisan zink yang diletak ke paip kuasa dua galvanized sejuk. Pipa kuasa dua galvanized sejuk tidak mempunyai lump zink dan caking sebagai keseluruhan,Esmeralda45 paip kuasa dua galvanized, tetapi lapisan zink keseluruhan adalah tipis, dan tebal lapisan zink dinding luar adalah μ m-μ m. Dinding dan luar tub kuasa dua galvanized dip panas terpasang dengan lapisan zink dan akan ada tanda air dan beberapa tumor zink, tetapi lapisan zink keseluruhan adalah tebal dan tebal lapisan zink pada dinding dalam dan luar tub kuasa dua adalah -mu; M di atas. Sifat tub kuasa dua QB!


EsmeraldaPipa kuasa dua galvanized 4-pointKaedah pembayaran ralat geometrik tiga dimensi



Jadi rata, dan saiz dan tebal tidak dijandardizasi, ia boleh mencerminkan bahawa tub kuasa dua ini adalah produk yang buruk& rdquo;aset,Apabila menyimpan paip kuasa dua QB, kita perlu memilih tempat yang sesuai. Kita perlu berfikir tentang banyak faktor luar, seperti kerosakan paip besi, dll. Oleh itu, tempat mesti bersih, kering dan ventilasi, di mana gas berbahaya muncul, paip kuasa dua QB tidak boleh muncul, ganja dan kerosakan lain harus dibuang pada masa, dan permukaan luar besi harus tetap bersih. Jika ada asid alkali, garam,EsmeraldaPipa kuasa dua Galvanized, dll. dalam gudang, ia mudah untuk bereaksi dengan paip besi dan merosakkan paip besi, jadi cuba memotongnya dan jangan biarkan ia. Selain itu, jika kita boleh berfikir tentang produk logam yang lebih tinggi, kita boleh meletakkannya ke dalam gudang untuk penyimpanan yang sangat baik. Menurut keadaan geografik, terdapat gudang tertutup, tetapi tetapan ventilasi adalah baik. Perbezaan antara paip kuasa dua QB dan paip kuasa dua QB adalah jenis bahan paip baja dengan ketepatan tinggi selepas lukisan sejuk atau perawatan gulungan panas. Tuba kuasa dua QB terutama digunakan untuk menghasilkan produk komponen pneumatik atau hidraulik, seperti silinder udara atau silinder minyak, yang boleh menjadi paip tanpa senyap atau paip penywelded, tiada deformasi di bawah tekanan tinggi, ketepatan tinggi, selesai tinggi, bengkok sejuk, menyala dan menyerap tanpa retak. Komposisi kimia tabung kuasa dua QB termasuk silikon karbon Si, mangan Mn, sulfur s, fosfor P dan krom CR.Disarankan supaya permukaan galvanized ditambah dengan primer kuning zink epoksi.Alasan mengapa permukaan bahan palsu dan kotor mudah untuk retak adalah bahawa kosong adalah adobe dengan banyak lubang udara. Semasa proses pendinginan, adobe mempunyai retak kerana tindakan tekanan panas, dan terdapat retak selepas berguling.Esmeralda,Pipa persegi besi karbon kapal (gb- ) adalah paip persegi besi karbon untuk sistem paip tekanan kelas I kapal, sistem paip tekanan kelas II, kotak dan pemanas super. I a adalah paip persegi perniagaan jangka panjang, paip persegi, paip persegi berputar galvanized dan paip galvanized. Selamat datang untuk berkonsultasi. Suhu kerja dinding paip persegi besi karbon tidak boleh melebihi [UNK], meningkatkan kadar bahan dan meningkatkan kualiti produk. Pipa tanpa senyap boleh dibahagi menjadi paip tergulung panas dan paip tergulung sejuk menurut produksi yang berbeza

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 409HP184720764 / 2022-11-24 08:54:23 / balas
EsmeraldaPipa kuasa dua galvanized 4-point Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.
user 717HP127443542 / 2022-11-24 08:47:37 / balas
Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli EsmeraldaPipa kuasa dua galvanized 4-point bagi diskaun?
user 122HP117294921 / 2022-11-24 08:18:59 / balas
EsmeraldaPipa kuasa dua galvanized 4-pointKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.
user 570HP155642700 / 2022-11-24 09:25:07 / balas
Kualiti sangat bagus, sangat bagus, EsmeraldaPipa kuasa dua galvanized 4-point sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,
user 709HP180518493 / 2022-11-24 08:45:18 / balas
Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, EsmeraldaPipa kuasa dua galvanized 4-point penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.
user 632HP195506591 / 2022-11-24 09:03:28 / balas
Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, EsmeraldaPipa kuasa dua galvanized 4-point sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan