Kategori:Perlindungan alam sekitar / tarikh:2022-05-11 00:12:14 / melayar:358 / Komen:6

Ia sesuai untuk pemanasan lantai.Lantai SPC mempunyai konduktiviti panas yang baik dan penyebaran panas seragam.Ia juga bermain peran penyimpanan tenaga untuk keluargaJika lantai baru hendak dihantar ke bilik yang dipenuhi peralatan besar, ia mungkin perlu dipakai semula sebelum bergerak.Pastikan untuk menghubungi seorang ahli elektrik sebelum memasang lantai.Jika peralatan perlu dipindahkan tidak perlu bimbang bahawa mesin berat akan menggaruknya sebelum memasang lantai lama.Keep tarpaulin and tape.Escasu,Lantai berwarna berbeza boleh mencipta gaya berbeza perabot populer grad tinggi, klasik dan unik perabot. Hidup yang indah bermula dari penghiasan.Jika anda mahu mempunyai persekitaran keluarga dengan boBukti kemegahan tenang, tiada deformasi dalam kes air,EscasuTanah mana yang bagus, dan boleh digunakan di dapur, tandas, ruang bawah tanah, dll.Tocache Nuevo,Ujian: untuk kain lacquer tanah dengan tebal tipis, anda boleh merobeknya dengan tangan.Jika ia boleh mudah dipotong, kekuatan air mata kain lacquer tanah seperti itu tidak boleh memenuhi keperluan.Selepas berguling perlahan-lahan dan menekan ke bawah, jika ia tidak boleh dipulihkan ke keadaan asal dan meninggalkan indentasi, produk tersebut mempunyai kelembutan yang tidak baik.Dan stratifikasi akan segera berlaku dalam penggunaan masa depan.Kacang cat lantai plastik mempunyai keuntungan berat ringan, elastisi, kekuatan mekanik yang baik, kekuatan kaki yang baik, perasaan kaki yang selesa, perlawanan pakaian, perlawanan polusi, perlawanan korrosion, insulasi panas, insulasi bunyi, perlawanan basah, penyorban air kecil,Pengisihan yang baik, pemadaman diri, pembersihan yang mudah, pembangunan sederhana, penyelenggaran yang sesuai dan harga rendah.In a laTanda yang dikenali: lantai LG dan Hanhua di Korea, lantai Jiefu dan Tejia di Perancis, lantai fulbo di Swedia, longxilu, tahilong, lantai Dongli di Jepun, dan lantai bonier di rumah.Untuk mengejar prestasi kos, pilih tanda Korea, tanda Jepun untuk mengejar kualiti,Brand Eropah dan Amerika untuk mengejar kesan brand, dan brand rumah untuk harga rendah.Super durable.The surface of stone plastic floor has a special transparent wear-resistant layer processed by high


EscasuYang lebih baik, lantai kayu atau jubin lantaiBagaimana jika kita mahu meningkatkan efisiensi pemprosesan



Silencing, comfortable and elastic walking feet, not easy to be injured when fallingTanda terkenal tidak hanya mempunyai laporan ujian yang diberikan oleh pihak pemeriksaan kualiti negara;Tanda terperinci ditandai pada kes kayu pakej komoditi.Pendaftaran Tanda, pembuat, operator, model dan spesifikasi, jumlah keseluruhan, alamat terperinci, nombor kenalan, dll.Di sini kami perlu mengingatkan anda bahawa anda tidakTidak perlu membeli tiga lantai yang tidak laminasi murah untuk mencegah penipuan.Lantai SPC sentiasa disayangi oleh orang di rumah dan di luar negeri.It is an all-round new favorite integrating the advantages of ceramic tiles and other types of floor materials. Ia dipaparkan dan ditafsirkan dengan berbagai warna, bahan yang ramah dengan persekitaran dan warna berbagai-bagai, membuat bunyi dan gangguan kehilangan perasaan keberadaan.Maris melihat keuntungan lantai SPC selepas kelas.Laporan pemeriksaan kualiti,Bertahan memakai.Lapisan yang menentang pakaian di atas permukaan lantai SPC adalah lapisan yang menentang pakaian yang bersinar diproses oleh teknologi tinggi, dan revolusi yang menentang pakaiannya boleh mencapai sekitar revolusi.Menurut tebal lapisan yang menentang pakaian, kehidupan perkhidmatan lantai SPC lebih dari - tahun.lantai SPC adalah lantai yang panjang kehidupan,Terutama sesuai untuk tempat awam dengan aliran besar orang dan tingkat pakaian tinggi.ng secara serentak dan kemudian dipadam pada suhu tinggi.Pada masa yang sama, ia mempunyai ciri-ciri kayu dan plastik untuk memastikan kekuatan dan kesukaran lantai.Pakai lapisan resisten: lapisan resisten bersinar PVC, dengan tebal kira-kira . mm, tekstur bersinar, pegangan kuat, resisten memakai dan resisten goresan,Dan koeficien tahan memakai boleh mencapai - revolusi.[]Tidak beracun dan tidak sedap, api dan air pasang;Dalam terma perlawanan scratch, lantai SPC lebih baik daripada lantai laminat.


EscasuYang lebih baik, lantai kayu atau jubin lantaiBagaimana jika kita mahu meningkatkan efisiensi pemprosesan



Perlindungan api, rating api B, kedua hanya batuDi mana saya boleh mencarinya?,Anti slip,EscasuYang lebih baik, jubin keramik atau lantai kayu, lebih sesat dalam kes air, tidak mudah untuk jatuh.Keempat, lihat tanda itu.r resistance,EscasuKetebusan lantai kayu, water resistance, pollution resistance and flame resistance, expert Construction: when buying floor leather, there is no need to demand softness,Untuk memudahkan peningkatan keseluruhan sifat lainIa tidak hanya indah dan praktik tetapi juga mempunyai ciri-ciri pengisihan bunyi dan basah, memakai perlawanan dan perlawanan korosion.Ia boleh digunakan bukan sahaja di lantai bilik tamu, tetapi juga di lantai workshop.Escasu,Bagaimana untuk meletakkan kain lacquer?Prosedur dan kaedah pembinaan adalah seperti ini: pertama, ukur saiz struktur bilik dengan tepat;Then cut the lacquer cloth according to the size.Note that the cutting width should be slightly larger than the required width to facilitate overlapping, matching and trimming during paving.The cut floor paint cloth shall be placed at room temperature of no less than ℃ for about hours,Sehingga sebahagian dari kain cat lantai boleh dipenjarakan sepenuhnya dan bersedia untuk paving terakhir.Lekat istimewa akan digunakan untuk paving kain cat lantai.Sebelum paving, tanah dalaman harus dilayan dahulu.Perbezaan utama antara lantai WPC dan SPCLantai kayu WPC menakjubkan dalam sentuhan.Ias tebal, jadi andaKetika anda berjalan di atas lantai, anda akan merasa bahawa ia telah disembelih. Ketebatan lantai mempunyai pengisihan panas yang baik sehingga lantai akan tetap hangat dalam musim sejuk.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 409HP184720764 / 2022-05-11 07:43:04 / balas
EscasuYang lebih baik, lantai kayu atau jubin lantai Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!
user 717HP127443542 / 2022-05-11 07:33:20 / balas
Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian EscasuYang lebih baik, lantai kayu atau jubin lantai, terima kasih!
user 122HP117294921 / 2022-05-11 08:12:34 / balas
Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak EscasuYang lebih baik, lantai kayu atau jubin lantai, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.
user 570HP155642700 / 2022-05-11 07:43:27 / balas
Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari EscasuYang lebih baik, lantai kayu atau jubin lantai untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik
user 709HP180518493 / 2022-05-11 08:18:32 / balas
Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, EscasuYang lebih baik, lantai kayu atau jubin lantai pada dasarnya berpuas hati.
user 256HP158312377 / 2022-05-11 09:07:41 / balas
Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini EscasuYang lebih baik, lantai kayu atau jubin lantai. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan