Kategori:tenaga / tarikh:2024-03-25 00:53:21 / melayar:52 / Komen:6

Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Pasang mayat perpustakaan. Secara umum, tubuh gudang boleh dibahagi menjadi tubuh gudang kecil dan tubuh gudang besar. Tubuh gudang kecil adalah pada dasarnya gudang sejuk berkumpul berkumpul dengan plat gudang. Tubuh gudang besar adalah kebanyakan gudang sejuk awam. Tubuh gudang yang dikumpulkan atau dibina secara umum diperlukan untuk menjadi rata, kompat dan kuat, pembuatan muatan, antibeku keterlaluan basah, dll.San Andra, dan ia mudah untuk dicapai, jadi ia tidak sukar untuk diproses, jadi ia biasanya digunakan sebagai papan pengisihan dalam beberapa simpanan sejuk biasa. Jika anda mahu mengejar prestasi pengisihan panas yang lebih baik,San AndraPemasangan syarikat penyimpanan sejuk profesional, anda perlu melihat bahan berikut.Theranda,Sediakan sediakan rancangan projek penyimpanan sejuk, dan sediakan lokasi pembinaan dan bahan pembinaan. Semua jenis bahan untuk pembangunan penyimpanan sejuk disesuaikan mengikut keperluan pelanggan. Isi lokasi pembangunan yang memenuhi keperluan, bawa semua bahan pemasangan ke lokasi pembangunan,San AndraHarga pembinaan dan pemasangan penyimpanan sejuk, periksa kualiti bahan dan model, dan memulakan pemasangan penyimpanan sejuk selepas pengesahan.Semasa penyimpanan sejuk, pegawai khas akan ditugaskan untuk memastikan permukaan plat penyimpanan sejuk akan menyatakan secara bersamaan tanpa kondensasi dan berjalan sejuk; Keadaan penutup kesan dan lubang; Sama ada pintu gudang dan port penghantaran tidak ditutup dengan ketat, dan dalam masa yang tepat menghadapi masalah pengisihan dan kegagalan segel seperti penghapusan air dan kebocoran udara.Secara umum, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah, hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.


San AndraPembuat pemasangan pemasangan penyimpanan sejukPerubahan penampilan



Kepentingan pembuangan minyak biasa, pembuangan dan pembuangan udara dalam sistem pendinginan gudang.Selepas pemasangan penyimpanan atmosfera terkawal, kerja penamatkan penting lain adalah untuk membersihkan seluruh sistem. Udara kompres akan membersihkan kotoran yang tinggal dalam penyimpanan atmosfer terkawal, yang bermain peran utama dalam penggunaan penyimpanan atmosfer terkawal.Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan, terutama struktur izolasi panas, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu,Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, kuantiti besar, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi kuat dan kekal, selamat dan dipercayai, dan menyimpan kadar operasi kompressor.Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan, dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk, lubang masuk cair, lubang kembali, lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik, dengan jarak mm dan mm di luar.Penyimpanan sejuk milik jenis peralatan pendinginan. Berbanding dengan peti sejuk, kawasan pendinginannya besar, tetapi mereka mempunyai prinsip pendinginan yang sama. Jadi bagaimana untuk menyimpan penyimpanan sejuk setiap hari. Hari ini saya akan memperkenalkan bagaimana untuk melakukan kerja yang baik dalam pengurusan dan penyimpanan sehari-hari selepas pemasangan penyimpanan sejuk.


San AndraPembuat pemasangan pemasangan penyimpanan sejukPerubahan penampilan



Memulakan penyimpanan sejuk. Selepas semua bahagian penyimpanan sejuk dipasang dan disambungkan, penyimpanan sejuk boleh dimulakan untuk penyimpanan sejuk. Menurut keperluan pelanggan, menyesuaikan nilai penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk boleh mencapai suhu yang ditentukan sebelumnya, kelajuan pendinginan dan operasi penyimpanan sejuk adalah normal, dan penyimpanan sejuk boleh dihantar untuk digunakan. Unit pemasangan penyimpanan sejuk juga akan menyediakan pengguna penyimpanan sejuk latihan mengenai penggunaan penyimpanan sejuk dan pengetahuan pengurusan,Namun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.How to judge whether the controlled atmosphere storage is bad and the effect is poor? Under the same conditions, the required temperature can be reached in minutes, but now it takes minutes. In this way, the refrigeration is obviously slow and the effect is poor, which will directly affect the use cost.Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar,San AndraPenyimpanan sejuk farmaceutik, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.San Andra,Isolasi lantai penyimpanan sejuk kecil struktur penyimpanan sejuk kecil biasanya dipanggil permukaan, iaitu atas, dinding dan tanah dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan isolasi lain, kerana muatan dan lepaskan penyimpanan sejuk kecil sering dikendalikan secara manual daripada forklift. Of course, if the height of the warehouse is high and the forklift is required for warehousing, loading and unloading, but the ground needs to be insulated separately like the ground insulation sample of medium-sized cold storage.Penyemprot poliuretan digunakan secara luas dalam peti sejuk besar dan ukuran tengah. Tanda yang berbeza diketahui dikeluarkan pada harga yang berbeza, dan kualiti produk adalah relatif besar. Namun, ia bukan barang yang baik atau kualiti tinggi. Ini adalah hasil kerjasama jangka panjang.The selection of equipment for the construction of equipment cold storage is closely related to the size, type and budget of the cold storage.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 275HP127226562 / 2024-03-25 09:04:46 / balas
San AndraPembuat pemasangan pemasangan penyimpanan sejukBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah San AndraPembuat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk lebih murah?
user 258HP138990173 / 2024-03-25 08:48:11 / balas
San AndraPembuat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?
user 881HP198728332 / 2024-03-25 09:09:25 / balas
San AndraPembuat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!
user 535HP136858825 / 2024-03-25 08:23:01 / balas
Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, San AndraPembuat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.
user 717HP127443542 / 2024-03-25 09:21:48 / balas
San AndraPembuat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk Kualiti pada harga ini adalah nilai terbaik untuk wang
user 256HP158312377 / 2024-03-25 09:07:37 / balas
Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai San AndraPembuat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk. Datang lagi lain kali!

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan