Kategori:tenaga / tarikh:2024-03-27 01:07:17 / melayar:44 / Komen:5

- tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).Semasa produksi di workshop produksi, berat unit papan gudang Pu tidak boleh kurang daripada berat unit yang diperlukan oleh projek,The fresh-keeping storehouse is generally composed of maintenance structure and refrigeration equipment. Ia kebanyakan dingin oleh kompressor, dan suhu gasifikasi sangat rendah sebagai pendingin, sehingga ia boleh menguap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, dan menyerap panas di gudang penyimpanan, untuk mencapaiTahap awal peralatan penyimpanan sejukOndo,ThalitzPenyimpanan sejuk perubatan profesional,Pembangunan penyimpanan sejuk kecil digunakan secara luas dalam kehidupan, seperti industri makanan, industri memproduksi dll. kerana penyimpanan sejuk digunakan secara luas, anda tahu penyimpanan sejuk? Especially the construction process and steps of cold storage. Memahami proses pembinaan dan langkah penyimpanan sejuk adalah berguna untuk semua pautan penyimpanan penyimpanan sejuk.Kg hingga kg/m dan tebal plat besi biasanya perlu lebih dari . mm untuk memenuhi piawai. Pada pasaran, bahan-bahan mentah utama papan penyimpanan sejuk khas untuk projek penyimpanan sejuk adalah polyphenylene, polyethylene dan polyphenylene lemak. Setelah nisbah tertentu polyethylene, ia boleh melumpuhkan bahan pengisihan penyimpanan sejuk dengan ketepatan yang sesuai dan kesan pengisihan panas yang baik, dan mempunyai kapasitas pembawa muatan yang tinggi; resin polifenilen mempunyai penyorban air yang kuat,ThalitzHarga storan sejuk terpasang kecil, tetapi pengisihan panas yang lemah. Oleh itu, papan poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang sangat baik dan tidak menyerap kelembapan.Sebenarnya, ada beberapa kemampuan pemasangan unik bila memasang penyimpanan sejuk? Penyimpanan sejuk yang dipasang mengikut kemampuan ini sering pendek dalam kesan dan kualiti, dan kemampuan pemasangan khusus penyimpanan sejuk juga akan membuat beberapa perkenalan relatif terperinci untuk anda dalam artikel berikut. Apabila memasang penyimpanan sejuk, anda patut memasang ia dari sudut pertama. Kemudian, menurut tinggi penyimpanan sejuk, membuat lubang di tengah papan pengisihan, dan ketat bahagian besi sudut sehingga ada lubang di papan pengisihan


ThalitzBerapa banyak rancangan profesional dan pemasangan penyimpanan sejukModel perdagangan baru pemerintahan



Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Selepas aplikasi / PC klien pengguna log masuk, gudang penyimpanan segar boleh melihat status operasi dan parameter relevan pengkondisi udara dalam masa sebenar. Dalam kes kembalian udara, penyediaan udara berlebihan dan ralat lain, maklumat penggera boleh diterima secara serentak dan ralat boleh dibuang dengan cepat.Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Survey produk,Pemasangan papan penyimpanan sejuk adalah pautan bagi projek pemasangan penyimpanan sejuk. Pemasangan penyimpanan sejuk harga tinggi untuk berbagai spesifikasi pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, industri, perusahaan dan jabatan kuasa diterima untuk melawat dan bernegosiasi! Tubuh penyimpanan sejuk dan plat penyimpanan termasuk: lantai, plat menegak dan plat langit. Pemasangan plat penyimpanan dalam arah dan tindakan pencegahan berbeza adalah seperti ini: masukkan lokasi pembinaan, sahkan keadaan pembinaan mengikut lukisan pembinaan, tentukan kedudukan pemasangan peralatan, dan kemudian rujuk kepada spesifikasi berikut.Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,Keputusan ini telah mencapai hasil yang cukup baik. dibandingkan dengan beberapa storan sejuk pada pelanggan di Jining,ThalitzPeralatan penyimpanan sejuk perubatan, storan sejuk menggunakan bahan putih mereka mempunyai konsumsi kuasa yang jauh lebih rendah daripada yang menggunakan bahan putih lain.


ThalitzBerapa banyak rancangan profesional dan pemasangan penyimpanan sejukModel perdagangan baru pemerintahan



Bagi unit sejuk air, turbiditi air sejuk akan sering, air sejuk akan sering diganti, dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan, mengeluarkan, bocor dan syarat lain wujud.Perkhidmatan pertama,Penyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk, dan nisbah lebar tinggi segel air penyesalan lantai tidak boleh kurang dari mm. Lubang lif, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.Penghapusan elektrotermal: unsur elektrotermal menghancurkan reservoir atmosfer terkawal. Sistem pengurusan penyimpanan atmosfer terkawal adalah mudah, mudah untuk beroperasi, mudah untuk menyedari automatasi, tetapi ia memakan lebih kuasa.Pembangunan penyimpanan sejuk kecil digunakan secara luas dalam kehidupan, seperti industri makanan, industri memproduksi, dll. kerana penyimpanan sejuk digunakan secara luas, anda tahu penyimpanan sejuk? Especially the construction process and steps of cold storage. Memahami proses pembinaan dan langkah penyimpanan sejuk adalah berguna untuk semua pautan penyimpanan penyimpanan sejuk.Thalitz, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ciri-ciri penyimpanan sejuk masih tidak terpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan normal.Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang, kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 5 Komen

user 258HP138990173 / 2024-03-27 08:41:36 / balas
Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda ThalitzBerapa banyak rancangan profesional dan pemasangan penyimpanan sejuk, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.
user 881HP198728332 / 2024-03-27 08:44:13 / balas
Sejak kali terakhir saya membeli ThalitzBerapa banyak rancangan profesional dan pemasangan penyimpanan sejuk anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.
user 409HP184720764 / 2024-03-27 08:44:56 / balas
ThalitzBerapa banyak rancangan profesional dan pemasangan penyimpanan sejuk Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.
user 122HP117294921 / 2024-03-27 08:20:45 / balas
Walaupun ThalitzBerapa banyak rancangan profesional dan pemasangan penyimpanan sejuk belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.
user 256HP158312377 / 2024-03-27 09:04:12 / balas
Adakah anda mempunyai ThalitzBerapa banyak rancangan profesional dan pemasangan penyimpanan sejuk? ThalitzBerapa banyak rancangan profesional dan pemasangan penyimpanan sejukBerapa harga spot

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan