Kategori:tenaga / tarikh:2024-03-28 01:01:55 / melayar:56 / Komen:5

Struktur penyimpanan sejuk kontemporari berada dalam trenden pembangunan penyimpanan sejuk bangunan yang telah dipabrik. Ia dibuat ke komponen yang telah dipabrik penyimpanan sejuk termasuk penghalang uap dan plat pengisihan panas untuk memastikan pemasangan di lokasi. Keuntungannya ialah pembangunan projek adalah selesa, cepat dan bergerak, tetapi kos projek adalah relatif tinggi.Secara rasional menyesuaikan penapis penyimpanan sejuk dan melumpuhkan pada masa: Secara umum, setiap [UNK] meningkat suhu penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk boleh menyimpan tenaga dengan ~ . Oleh itu, pada premis untuk memenuhi proses pendinginan produk,GrodnoHarga pemasangan penyimpanan sejuk,Tempat penyimpanan segar adalah bangunan dengan pendinginan buatan untuk membuat ruang tetap mencapai suhu tertentu dan memudahkan penyimpanan barang. Jalan besar gudang segar boleh digunakan secara luas di kilang makanan, kilang susu, kilang, dan sebagainya. Yang berikut adalah fungsi bahagian utama gudang penyimpanan segar.Perhatian untuk membeli dan penghantaran bila menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, kelajuan mesti dijamin secara ketat semasa membeli dan penghantaran produk. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan sekitar darjah, masa pembukaan mesti ketat dalam minit. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan adalah kiri dan kanan darjah, masa pembukaan tidak boleh terlalu tinggi, ketat dalam beberapa minit.Tulang belakang,Tahap awal peralatan penyimpanan sejukSemasa produksi penyimpanan sejuk,GrodnoBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk akan menghasilkan panjang lebar dan tebal tertentu mengikut keperluan pelbagai projek penyimpanan sejuk. Secara umum, plat penyimpanan sejuk tebal cm dipilih untuk penyimpanan sejuk suhu tinggi dan tengah. Keperluan untuk plat penyimpanan sejuk penyimpanan suhu rendah dan penyimpanan sejuk cepat akan lebih tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan, penyimpanan sejuk menyimpan buah dan penyimpanan sejuk perubatan memastik Perkhidmatan jaminan, kualiti jaminan, kepuasan anda adalah pengejaran kami! Selamat datang untuk bertanya. dalam kes ini, gunakan papan perpustakaan tebal cm atau cm. Apabila and a membayar projek penyimpanan sejuk, anda boleh membuat penyimpanan mengikut syarat khusus suhu penyimpanan sejuk anda. Jika anda tidak membuat penyimpanan untuk plat penyimpanan sejuk, anda perlu memperhatikan kepadatan plat penyimpanan sejuk dan kepadatan plat besi apabila membeli plat penyimpanan sejuk. Menurut peraturan densiti putih penyimpanan sejuk adalah per meter kubikAplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar, dan pemampat pendinginan hingga dibawah Malige perlu digunakan pada hari minggu; Operasi jangka panjang, perbezaan maksimum muatan besar lembah dan muatan departemen yang signifikan; Objek beku dan sejuk adalah makanan baru yang mudah untuk dihancurkan dan dihancurkan, dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.


GrodnoHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecilKualiti produksi dan pemprosesan sangat kuat



Temperatur beku cepat digunakan secara luas. Terdapat banyak jenis suhu dalam kedai beku cepat, dan suhu berbilang atau suhu ganda boleh diselesaikan untuk memenuhi keperluan pelanggan yang berbeza. Fenomena cacat: arus unit besar dan tenaga terlalu rendah; Kabel lepas; Tekanan unit melebihi tekanan nilai; inti pemisahan minyak telah diblokir; Gagal peranti; Gagal hos; Ralat motor utama; Fenomen ralat: unit tidak boleh dimulakan dan fuse rosak; Switch suhu rosak; Kabel lepas; Reli panas tindakan motor utama; Reli panas motor penggemar penyimpanan sejuk bertindak; Pengubah rosak; Tiada input kuasa (unit); Gagal tidak dibuang (unit); Aktuator rosak.Sebahagian dari sistem air sejuk valv berhenti ammonia akan membersihkan tanah dalam tangki air, membuang dan membersihkan tombol.Dua set sambungan antara penyimpanan sejuk mesti dikunci dengan ketat, dan dua set sambungan mesti ditetapkan pada sisi atas, luar dan bawah retak dalam penyimpanan sejuk berdasarkan. Penyambung bawah mesti hampir mungkin, supaya memudahkan penggunaan konkrit untuk melindungi konektor di masa depan.Cipta kecerdasan,Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, berat ringan, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun,GrodnoPenyimpanan sejuk perubatan profesional, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.


GrodnoHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecilKualiti produksi dan pemprosesan sangat kuat



Kedua, kerana pendinginan pemampat tidak terus menerus, operasi kerja berbilang pada malam boleh dipilih jika boleh. Apabila bekerja pada waktu malam, suhu luaran rendah, suhu air sejuk dikurangkan, dan tekanan kondensasi dan suhu kondensasi dikurangkan. Kapasiti sejuk sistem pengumpulan sampel ditambah dengan peran yang sama papan penyimpanan sejuk, mengurangkan operasi kuasa kompressor dan mencapai tujuan penyimpanan tenaga.Kekerjaan Meticulous,Untuk penyimpanan sejuk, ia sangat umum dalam produksi dan kehidupan kita. penyimpanan sejuk sangat penting untuk pembekuan dan penyimpanan makanan, bilangan dan jumlah jumlah unit pendinginan dan peralatan mekanik penyimpanan sejuk dipersediakan.Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.Grodno,Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).Keluarga juga akan dilengkapi dengan beberapa peranti pendinginan sederhana. Untuk peranti pendinginan seperti penyimpanan sejuk, sangat penting untuk memilih bahan dengan pengisihan panas yang baik. penyimpanan sejuk adalah pemilihan bahan yang lebih baik, dan dalam proses produksi penyimpanan sejuk, tidak akan ada kondensasi dalam penyimpanan sejuk tanaman. Kondensasi didalam storan sejuk atau didalam lapisan pengisihan adalah berbahaya. Kerosakan atau deformasi yang tidak boleh dikembalikan berlaku dalam pengisihan luaran baru, dan suhu permukaan luaran dinding luaran berubah dengan tajam. Contohnya, kesan pengisihan dan pengisihan bunyi papan pengisihan poliuretan adalah relatif baik, yang boleh digunakan dalam banyak industri. As we all know, the cold storage has great requirements for the thermal insulation effect of building materials. If the thermal insulation effect of building materials is not good, the cold storage will consume more energy during operation, and can not guarantee a good refrigeration effect. Performasi papan pengisihan poliuretan memenuhi keperluan pembangunan penyimpanan sejuk, jadi bilangan besar papan pengisihan poliuretan perlu digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk umum. Selanjutnya, mari kita faham ciri-ciri fizik papan pengisihan poliuretan.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 5 Komen

user 881HP198728332 / 2024-03-28 09:21:35 / balas
GrodnoHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecil Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.
user 466HP159575805 / 2024-03-28 09:19:19 / balas
GrodnoHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecil Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.
user 570HP155642700 / 2024-03-28 09:54:11 / balas
Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus GrodnoHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecil. Terima kasih.
user 709HP180518493 / 2024-03-28 08:48:06 / balas
GrodnoHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecilSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah
user 256HP158312377 / 2024-03-28 09:51:42 / balas
Haha, GrodnoHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecil diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan