Kategori:Mesin dan peralatan industri / tarikh:2022-09-30 22:42:25 / melayar:173 / Komen:6

dengan pam perlu disediakan.   Selain impeller utama di dalam peralatan, set impeller untuk campuran akan ditambah di bawah peralatan, sehingga beberapa mortar perlahan-lahan ditetapkan di dalam peralatan boleh dicampur dengan air untuk menjadi medium mengalir, sehingga peralatan boleh digunakan tanpaQ & amp; amp; amp; amp; bulu,   Pendekatan liftpompa itu lelah dan rosak oleh kesan ini. Cavitasi disebabkan oleh pecahan gelembung udara dan stempel bahan disebabkan perbezaan suhu udara dan tekananKanel,   Dia skematik   Pompa selam bersiap-siap akan menggulung / pusingan setiap minggu untuk membuat perlindungan menerima muatan statik dan osc luaran   Selain itu,Q & amp; amp; amp; amp; buluPompa lumpur menegak, medium perlahan kerana saluran aliran juga berkembang secara perlahan-lahan.   Guna V megohmmeter untuk mengukur perlawanan izolasi antara motor pompa elektrik dan t  .tawaran,   Selain impeller utama di dalam peralatan,Q & amp; amp; amp; amp; buluPakai pompa lumpur tahan,Q & amp; amp; amp; amp; buluPompa sumur yang dalam, set impeller untuk campuran akan ditambah di bawah peralatan, sehingga beberapa mortar perlahan-lahan ditetapkan di dalam peralatan boleh dicampur dengan air untuk menjadi medium mengalir sehingga peralatan boleh digunakan tanpa   Yang di atas ialah urutan yang betul untuk pengumpulan impeller pompa lumpur selam. Kerana jenis pompa berbeza hav   Semasa proses, peralatan mesti dikekalkan secara terus menerus dan diubahsuai untuk menghindari penghalangan. Seperti yang dikatakan nama, pompa air terutama digunakan untuk mengangkut air apabila digunakan. Kesan pompa normal sering lebih baik bila digunakan, tetapi sebenarnya, kita menggunakannya pada masa biasa


Q & amp; amp; amp; amp; bulupam malas nampakMudah untuk menguasai prinsip kerja



   Jika kepala pompa lumpur selam terlalu rendah atau kepala lebih tinggi daripada keadaan praktik,   Sekarang anda tahu sebabnya pompa mempunyai turbiditi udara. Sebenarnya, ini adalah fenomena yang sangat umum. Anda tidak Jangan risau. Pompa air boleh mengangkut banyak perkara, seperti air, minyak, logam cair, malam asam dan sebagainya. Ia adalah cara yang baik untuk pengangkutan.bersedia bekerja pada masa yang sama,ually open the outlet sluice valve. Jika aliran terlalu besar, anda boleh menutup valv pintu untuk penyesuaian dengan betul. Kalau tidak, jika aliran terlalu kecil, buka valv gerbang.Q & amp; amp; amp; amp; bulu   The submersible slurry pump can be used to transport a lot of media containing solid particles when it is used at ordinary times, so it has an irreplaceable posi   Pompa lumpur selam akan ditutup untuk pemeriksaan pada masa dalam kes masalah mesin semasa operasi, dan pemeliharaan biasa akan dilakukan. Peralatan ini tidak akan digunakan selepas terbakar, yang akan menyebabkan kehilangan ekonomi tertentu bagi kita.pompa motor dan mempunyai pemahaman tertentu tentang sistem kawalannya. Pompa siri dengan segel mekanik

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 466HP159575805 / 2022-09-30 23:50:35 / balas
Q & amp; amp; amp; amp; bulupam malas nampakKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.
user 717HP127443542 / 2022-09-30 23:43:28 / balas
Q & amp; amp; amp; amp; bulupam malas nampakKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.
user 570HP155642700 / 2022-09-30 22:52:35 / balas
Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, Q & amp; amp; amp; amp; bulupam malas nampak penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.
user 709HP180518493 / 2022-09-30 23:53:35 / balas
Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan Q & amp; amp; amp; amp; bulupam malas nampak ini pada masa hadapan!
user 632HP195506591 / 2022-10-01 07:18:59 / balas
Q & amp; amp; amp; amp; bulupam malas nampak Sangat bagus, saya akan menempah milik anda untuk batch seterusnya.
user 256HP158312377 / 2022-10-01 07:08:20 / balas
Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya Q & amp; amp; amp; amp; bulupam malas nampak, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan