Kategori:Bahan binaan / tarikh:2022-11-14 16:52:13 / melayar:154 / Komen:5

Klasifikasi paip kuasa dua bahan paip kuasa dua dibahagi menjadi paip kuasa dua karbon biasa dan paip kuasa dua legasi rendah menurut bahan. Besi karbon biasa dibahagi ke Q Q q SS, # besi, # besi, dll; Steel seting rendah dibahagi kepada q Mn, Q, St-, dll.Kekuatan kesan bertindak pada bahagian-bahagian dengan kelajuan besar dipanggil muatan kesan. Ia adalah khusus dalam produk dan sumber-sumber yang boleh dikembalikan. Bisnes ia termasuk: tabung kuasa dua, tabung kuasa dua yang tidak senyap, tabung kuasa dua galvanized dan tabung galvanized. Kekuatan logam di bawah muatan kesan dipanggil kuasa kesan.Mary,Kecuali peningkatan tebal dinding, saiz sudut dan tepi lurus paip persegi mencapai atau bahkan melebihiPipa kuasa dua galvanized dip panas digunakan secara luas,MaryPipa segiempat galani, sokongan generasi tenaga surya, pembangunan, mesin dan struktur besi, terutama dalam dinding tirai, mesin dan pembangunan. Kesan tub kuasa dua galvanized sejuk jauh dari yang tub kuasa dua galvanized panas; Bagaimana untuk membedakan paip persegi galvanized panas dari paip persegi galvanized sejuk?Jizzax,MaryBerapa banyak satu meter paip bulat galvanized, minyak gas dan cair lain.


Mary65 paip galvanized dip panascap kaki kecil



Penampilan tabung persegi palsu dan bawah sering mempunyai pitting. Pockmarked surface is an irregular uneven defect on the surface of square lead pipe due to serious wear of rolling groove. Kerana mengejar keuntungan oleh penghasil tabung persegi palsu dan terkenal, gulungan tumpuan berguling sering melebihi piawai.Tujuan panas adalah untuk mencegah generasi retak sejuk. Kerosakan sejuk secara langsung berkaitan dengan ekvivalen karbon. Oleh itu, perlu membezakan ekvivalen karbon dari tabung kuasa dua qb, dan ekvivalen karbon dari tabung kuasa dua qb adalah sama. Jika ekvivalen karbon Q kurang dari .%, ia boleh dikatakan bahawa kesesuaian adalah OK. Secara umum, retak sejuk meningkat apabila ekvivalen karbon adalah .%.Penggunaan utama tabung kuasa dua: tabung kuasa dua adalah terutama digunakan dalam teknik air tap, industri petrokimia, industri kimia,MaryPipa kuasa dua galani sebagai sinar, industri tenaga elektrik, irrigasi pertanian dan pembinaan bandar. Ia adalah salah satu produk utama yang dikembangkan.kaedah rata-rata,Pemprosesan tabung kuasa dua kebanyakan pemprosesan tabung kuasa dua ialah pemprosesan tekanan tabung kuasa dua, yang menghasilkan deformasi plastik besi yang diproses (bilet, ingot, dll.). Menurut suhu pemprosesan tabung kuasa dua, tabung kuasa dua boleh dibahagi menjadi pemprosesan sejuk dan pemprosesan panas. Pemprosesan utama tabung kuasa dua termasuk: gulungan: jarak (berbentuk bentuk) antara tabung kuasa dua logam kosong dan gulungan putaran , seksyen bahan dikurangkan dan panjang ditambah. Ini adalah kaedah produksi biasa untuk menghasilkan tabung kuasa dua. Ia terutama digunakan untuk menghasilkan profil tabung kuasa dua, plat dan tabung. Ia dibahagi menjadi gulung sejuk dan gulung panas.Ratusan darjah Celsius, yang boleh menghemat tenaga.Pipa persegi besi karbon kapal (gb- ) adalah paip persegi besi karbon untuk sistem paip tekanan kelas I kapal, sistem paip tekanan kelas II kotak dan pemanas super. I a adalah paip persegi perniagaan jangka panjang, paip persegi, paip persegi berputar galvanized dan paip galvanized. Selamat datang untuk berkonsultasi. Suhu kerja dinding paip persegi besi karbon tidak boleh melebihi [UNK], dan suhu kerja dinding paip persegi besi legasi harus melebihi [UNK].


Mary65 paip galvanized dip panascap kaki kecil



Jadi rata, dan saiz dan tebal tidak dijandardizasi, ia boleh mencerminkan bahawa tub kuasa dua ini adalah produk yang buruk& rdquo;Mari kita lihat.,Kepadatan tinggi tidak boleh diperoleh dengan tekanan sederhana, dan pengisihan akan dilakukan pada masa yang sama.Keuntungan bengkok sebenar adalah pembentukan terbalik kecil, tepat, dan selagi bentuk gulung adalah tepat, R bentuk sudut dalaman lebih tepat. Kegagalan bengkok kuat ialah ia mempunyai kesan penapisan tegang. Bengkuran sebenar akan menghasilkan tekanan pada titik bengkuran dan kesan tekanan akan pendek panjang longitudinal garis bengkuran; Logam di bengkok sebenar akan menjadi lebih tipis kerana menyebar.Secara umum, kaedah kimia dan elektrolitik digunakanMary,Alasan mengapa permukaan bahan palsu dan kotor mudah untuk retak adalah bahawa kosong adalah adobe dengan banyak lubang udara. Semasa proses pendinginan, adobe mempunyai retak kerana tindakan tekanan panas, dan terdapat retak selepas berguling.B. besi penukar: (a) besi penukar asid; (b) Besi penyukar asas. Atau (a) baja pembuka yang dihancurkan ke bawah; (b) besi penukar yang ditiup sebelah; (c) Besi penukar terbaik.Kekuatan, plasticiti dan kesukaran yang dibincangkan di atas dalam kelelahan QB adalah indikator ciri-ciri mekanik logam di bawah muatan statik. Sebenarnya, banyak bahagian mesin bekerja di bawah muatan ciklik, di bawah mana kelelahan akan berlaku.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 5 Komen

user 466HP159575805 / 2022-11-14 17:28:00 / balas
Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak Mary65 paip galvanized dip panas tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!
user 409HP184720764 / 2022-11-14 18:39:22 / balas
Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, Mary65 paip galvanized dip panas asli, berkualiti dan murah, haha.
user 717HP127443542 / 2022-11-14 18:21:51 / balas
Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya Mary65 paip galvanized dip panas. Datang lagi lain kali
user 709HP180518493 / 2022-11-14 18:35:19 / balas
Pengurus itu baik! Mary65 paip galvanized dip panas juga benar.
user 256HP158312377 / 2022-11-14 17:29:29 / balas
Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai Mary65 paip galvanized dip panas. Datang lagi lain kali!

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan