Kategori:tenaga / tarikh:2024-02-25 00:41:11 / melayar:49 / Komen:6

Apa yang perlu dipertimbangkan dalam membina penyimpanan sejuk? Dalam aspek ini, penyimpanan sejuk makanan adalah projek sistemik pendinginan buatan untuk memastikan kualiti makanan dan mengurangkan kerosakan makanan dalam persekitaran suhu rendah. Teknologi pendinginan mempengaruhi desain penyimpanan sejuk makanan, memenuhi keperluan teknologi pendinginan, produksi yang selesa, simpanan tenaga dan pengurangan kos. Masalah apa yang patut dianggap dalam pembangunan penyimpanan sejuk makanan?Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k), yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas pada masa ini.Honduras,Keukuran tenaga bekalan kuasa mengikut keperluan teknik untuk penuhian fluor dan pengurusan sistem pendinginan.Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh, ia akan diselesaikan pada masa untuk menghindari kesan negatif.Gargzdai,Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam siklus pendinginan dan meluap periodik,HondurasPemasangan penyimpanan sejuk penghasil, struktur bangunan juga rentan. Oleh itu, bahan bangunan penyimpanan sejuk dan struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai kekebalan beku yang cukup.Bagi unit sejuk air, turbiditi air sejuk akan sering, air sejuk akan sering diganti, dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan, mengeluarkan, bocor dan syarat lain wujud.Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.


HondurasPenyimpanan sejuk biologi farmaceutikPembuat merampas kualiti produk dan mengembangkan jualan



Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah, anti-kejadian,HondurasYang merupakan pembuat pemasangan penyimpanan sejuk yang baik, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.Jika pemampat ammonia digunakan satu istimewa akan ditentukan dan suhu keleluaran akan dikawal secara ketat. Apabila tekanan tinggi dilaksanakan, subseksyen akan ditentukan untuk mengurangi perbezaan tekananSelepas disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan produk perubatan ventilasi juga boleh mengeluarkan beberapa bau. Apabila bau ini disimpan dalam kuantiti tertentu, ia juga akan mempunyai kesan tertentu pada produk lain. Oleh itu, kita mesti melaksanakan ventilasi biasa dalam proses penggunaan sehari- hari, supaya mengurangkan masa penyimpanan produk. Jika projek penyimpanan sejuk perubatan menggunakan pendinginan tabung baris, imej beku mungkin muncul selepas penggunaan selama beberapa masa. Jika kita tidak melumpuhkan masa, ia juga akan mempengaruhi kesan. Oleh itu, saya harap anda mesti memperhatikan penghapusan.Yang paling murah,Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.Ciri-ciri fizik papan pengisihan poliuretan adalah relatif baik, pemasangan penyimpanan sejuk dan perkhidmatan. Ia telah lama dipilih dalam pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan. Ia meningkatkan prestasi keseluruhan papan pengisihan poliuretan dan membolehkan papan pengisihan poliuretan bekerja untuk masa yang lama,HondurasPemasangan penyimpanan sejuk Telefon, Papan pengisihan poliuretan telah juga menjadi salah satu bahan dinding luar utama.Sama ada ada tanah pada kondensator dan penyebaran panas yang tidak baik akan menyebabkan tekanan kondensasi terlalu tinggi bagi peti sejuk. Untuk melindungi kompresor, mesin berhenti berjalan di bawah tindakan pengawal tekanan. Apabila penyebaran panas adalah baik, tekan butang reset hitam pada pengawal tekanan, dan mesin boleh memulakan operasi secara automatik.


HondurasPenyimpanan sejuk biologi farmaceutikPembuat merampas kualiti produk dan mengembangkan jualan



Papan penyimpanan sejuk menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan penyimpanan sejuk. Keuntungan poliuretan adalah bahawa prestasi pengisihan suhu sangat baik. Pintu luar papan penyimpanan sejuk poliuretan terdiri dari SII, plat besi warna PVC dan plat besi tidak stainless. Keuntungan ini adalah untuk mencegah transmisi suhu papan penyimpanan sejuk disebabkan perbezaan suhu dalaman dan luar yang besar, supaya penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja penyimpanan sejuk.asal,Sebagai cair sejuk, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan, untuk mencapai tujuan sejuk.Pompa panas, air panas, sejuk dan ladang lain. Suportan produk turun termasuk: pengkondisi udara rumah tangga, mesin modular, pompa panas sumber tanah air kecil, dll. Pada masa ini, satu unit pendinginan scroll boleh mencapai ~ HP.Titik penyimpanan sejuk multi-tingkat: kecil, yang boleh menyelamatkan tanah; Apabila kapasitas penyimpanan sama, kawasan permukaan struktur penyimpanan luar lebih kecil daripada kawasan penyimpanan sejuk lapisan tunggal, sehingga konsumsi sejuk boleh dikurangkan, konsumsi kering makanan boleh dikurangkan, disebabkan penyimpanan bahan pengasingan panas, kost pembinaan awam per kawasan unit rendah dan kost pelaburan kecil; Lokasi tingkat berbilang boleh masuk akal, seperti bilik sejuk boleh digunakan sebagai bilik simpanan sejuk, loteng di tingkat atas boleh dibangun ke dalam bilik pembuatan ais, dll.Honduras,Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, tubuh gudang boleh dibahagi menjadi tubuh gudang kecil dan tubuh gudang besar. Tubuh gudang kecil adalah pada dasarnya gudang sejuk berkumpul berkumpul dengan plat gudang. Tubuh gudang besar adalah kebanyakan gudang sejuk awam. Tubuh gudang yang dikumpulkan atau dibina secara umum diperlukan untuk menjadi rata, kompat dan kuat, tanpa perasaan kosong, pembuatan muatan, keterlaluan basah dll.Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII, PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan, kerana perbezaan suhu di dalam dan di luar papan adalah besar, dan suhu akan berpecah, yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 938HP166090698 / 2024-02-25 07:55:06 / balas
HondurasPenyimpanan sejuk biologi farmaceutik Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!
user 535HP136858825 / 2024-02-25 09:19:37 / balas
Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak HondurasPenyimpanan sejuk biologi farmaceutik, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.
user 717HP127443542 / 2024-02-25 08:55:25 / balas
Syarikat anda HondurasPenyimpanan sejuk biologi farmaceutik mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.
user 122HP117294921 / 2024-02-25 07:55:25 / balas
Pembelian dalam talian pertama HondurasPenyimpanan sejuk biologi farmaceutik. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!
user 632HP195506591 / 2024-02-25 09:31:59 / balas
Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, HondurasPenyimpanan sejuk biologi farmaceutik Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos
user 256HP158312377 / 2024-02-25 08:49:33 / balas
Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai HondurasPenyimpanan sejuk biologi farmaceutik. Datang lagi lain kali!

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan