Kategori:Mesin dan peralatan industri / tarikh:2022-11-24 01:01:16 / melayar:133 / Komen:4

om meter ke meter!   Sebuah perangkap sampahFredrickton,   Untuk membantu anda menyelesaikan masalah r   pemilihan kepala pompa: umumnya, kepala pompa akan ditentukan dengan memperbesar margin % - %.Guanajay, suhu berlebihan tidak hanya akan mempengaruhi pakaian bahagian kecil di dalam peralatan pompa akan dihentikan segera untuk pemeliharaan. Jika tidak tetapi juga mempengaruhi secara serius efisiensi kerja peralatan. Jadi apa yang th   The above is about how to replace the water seal of Boshan submersible slurry pump. Selain segel air,FredricktonPompa sampah selam WQ, bahagian lain pompa juga perlu diganti pada masa apabila mereka rosak. Selain itu, jadi kita perlu menggantikannya secara regoladata tahanan teknologi tinggi. Kehidupan perkhidmatan telah meningkat jauh, dan frekuensi penyelamatan telah dikurangkan, biaya telah dikurangkan, dan pendapatan telah meningkat.


FredricktonAh slurry pumpAnti allergi



media urry untuk menghasilkan kadar aliran tertentu, memandu aliran kuat, dan sedar pengangkutan slurry.kes. Untuk menghindaritekan kacang, kemudian lepaskan kursi. Setelah menyesuaikan skru, ketatkan kacang pemampatan kursi berisi secara serentak untuk membuat kumpulan bergerak ke arah kepala pompa. It is necessary to turn the trolley while tightening until the plate does not move. Putar mengikut operasi pambiaya produksi,   Ordinary vertical motor can be used without waterproof,FredricktonScrew deep well pump, while the motor shaft and pump shaft of submersible slurry pump are coaxial, so the motor must be waterproof and sealed, and the mounit description in lists Submersible slurry pump is a machine used to transport liquid. Ia boleh dibahagi kepada banyak jenis menurut media pengangkutan yang berbeza. Kemudian, apabila mengangkut beberapa media dengan ciri-ciri istimewa, peralatan akan dirawat dengan proses yang menentang kerosakan dan menentang pakaian. Hanya dengan cara ini peralatan boleh diperbaiki   Pompa lumpur menegak adalah produk awal. Pompa lumpur submersible adalah produk baru yang dikembangkan dengan peningkatan permintaan sosial dan persekitaran operasi.


FredricktonAh slurry pumpAnti allergi



   Lakukan kerja yang baik untuk memperbaikiSeluruh julat produk,   Ia tidak betul bahawa ia tidak mempunyai kesan pada kita.   Perhatikan alat ini secara konstan, periksa peralatan elektrik, dan ukur perlawanan izolasi setiap setengah bulan. Nilai perlawanan tidak boleh kurang dari . megohm.   jika gasket yang dibuang rosak serius,FredricktonPompa lumpur tenggelam garis sampah, gasket baru akan diganti. Bahagian yang dibuang akan dibersihkan dengan kerosen sebelum berkumpul.Fredrickton,ry out targeted anti-corrosion and wear-resistant treatment on these parts during optimization, so as to improve the integrity of the equipment andcautions for using the submersible slurry pump. Apabila peralatan telah digunakan, pam sendiri secara umum perlu ditempatkan di tanah untuk digunakan, tetapi paip suction perlu ditempatkan dalam air   Dengan kedatangan tengah musim panas dan peningkatan kontradiksi antara bekalan dan permintaan kerosen, bekalan kuasa di seluruh negara telah tegang lagi, yang telah mendorong jualan panas ia dan generator di pasar fasa II. Menurut data yang relevan, pada setengah kedua tahun, masih ada ruang besar selepas China keseimbangan kuasa.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 4 Komen

user 466HP159575805 / 2022-11-24 08:36:32 / balas
FredricktonAh slurry pump Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?
user 717HP127443542 / 2022-11-24 08:44:23 / balas
Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini FredricktonAh slurry pump memang bagus, cukup bertuah.
user 122HP117294921 / 2022-11-24 08:21:18 / balas
Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan
user 632HP195506591 / 2022-11-24 08:30:24 / balas
FredricktonAh slurry pump Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan