Kategori:Bahan binaan / tarikh:2022-11-08 07:50:07 / melayar:178 / Komen:6

Pulihkan kualiti paip baja inox, seperti paip baja inox, kami berjanji & ldquo; krom dan nikel & rdquo; Hukuman untuk palsu dan menyediakan laporan pemeriksaan kualiti dan sijil kesesuaian.Selepas itu, besi kedua yang digunakan secara luas terutama digunakan dalam industri makanan, industri farmaceutik dan peralatan bedah. Menambah molibdenum membuatnya mendapatkan struktur khusus yang menentang korrosion. Kerana ia mempunyai resistensi korrosion klorid yang lebih baik daripada paip besi tidak stainless, ia juga digunakan sebagai & ldquo; besi laut & rdquo;. SS biasanya digunakan dalam peralatan pemulihan bahan bakar nuklear. Grade stainless steel Pipa besi biasanya juga memenuhi aras aplikasi ini.Delmas,Penutup anti-korrosion luaran dari baja yang tidak stainless harus galvanized dan penutup asphalt epoksi atau penutup dengan keperluan yang lebih tinggi menurut keadaan tanah paip meletakkan tanah.Bahan-bahan mentah -- pemisahan garis -- pembuatan paip yang terweld -- rawatan panas -- Pembetulan -- penyesalan -- perbaikan akhir -- pemicu -- Ujian Hidrostatik -- Inspeksi (cetakan serpihan) - pakej -- penghantaran (penyimpanan) (paip untuk pipa industri paip terweld).Buguma,Model & mdash; Kekuatan tinggi alat pemotong baja, dengan kandungan karbon sedikit lebih tinggi, boleh mendapatkan kekuatan hasil lebih tinggi selepas rawatan panas yang sesuai, dan kesukaran boleh mencapai jam. Ia milik baja yang tidak stainless keras. Contoh aplikasi biasa ialah & ldquo; Pedang mencukur & rdquo;. Terdapat tiga model umum: C dan f (mudah diproses).Steel inox austenitic austenitic dikembangkan untuk mengatasi kekurangan perlawanan korosion dan kelemahan besi inox martensitic. Komposisi as as adalah crl% dan Ni%, yang disebut sebagai baja - untuk pendek. Karakteristiknya ialah kandungan karbon kurang dari .%, dan struktur austenit fasa tunggal diperoleh oleh kombinasi Cr dan Ni.Besi daun daun austenitic mempunyai tahan yang baik terhadap kerosakan seragam, tetapi masih ada masalah berikut dalam tahan kerosakan setempat: kerosakan antar-granular dari besi daun daun austenitic. Besi daun daun austenitic akan mempunyai kerosakan antar-granular apabila ia tetap hangat pada ~ [UNK] atau sejuk perlahan-lahan. Semakin tinggi kandungan karbon, semakin besar kecenderungan kerosakan antar-granular. Selain itu, kerosakan antar-granular juga berlaku di zon yang terkena panas penyerakan. Ini disebabkan hujan CrC yang kaya di sempadan biji. Kawasan krom miskin terbentuk dalam matriks sekeliling, yang disebabkan oleh kerosakan sel utama. Fenomen kerosakan antar-granular ini juga wujud dalam besi stainless ferritik yang disebut di atas.


DelmasJalur besi tidak stainless 309SPengetahuan mengenai pemprosesan dan penyelenggaraan



Menggunakan CrO dan hsoho sebagai komponen utama dan menambah jumlah yang sesuai penyelesaian warna mnso.ho, warna kimia paip industri baja inorganis dilakukan. Kesan proses awal-rawatan suhu penyelesaian warna, konsentrasi massa dan masa warna pada filem warna paip industri baja inorganis dibincangkan. Melalui sejumlah besar eksperimen, tebal filem meningkat, dan perubahan warna adalah coklat, biru emas, merah ungu dan hijau. Selepas penyembuhan dan penyegelan rawatan, filem berwarna paip industri baja stainless steel mempunyai warna permukaan yang lebih serasi kemudahan ulang yang baik, dan meningkatkan perlawanan pakaian yang signifikan dan perlawanan korosion.(II) Harga besi telah berjalan pada tahap rendah. Dari Juni , prestasi keseluruhan pasar besi rumahnya tertekan. Dengan pembebasan yang besar kapasitas produksi besi mentah, persediaan pasar dan permintaan jatuh ke ketidakseimbangan, dan harga besi memasuki saluran turun, yang telah lemah selama lebih dari empat bulan. Sejak Juni , indeks harga besi jatuh ke . titik, lebih rendah dari titik pertama. Harga lapan jenis besi terutamanya dihitung oleh asosiasi industri besi dan besi lebih tinggi daripada pada awal tahun darjah berbezaSlab yang dikuasai di permukaan terus segera dingin melalui seksyen pendinginan sekunder sehingga inti menjadi tegar, dan keseluruhan proses penyelesaian terus menerus paip baja stainless steel selesai.Kepercayaan,Pengawalan tekanan. Perubahan penyelamatan tekanan adalah proses perawatan panas untuk menghapuskan tekanan sisa besi selepas kerja sejuk atau penyelamatan. Ia biasanya dihangat kepada ~ [UNK] untuk temperamen. Untuk besi tanpa unsur Ti dan Nb yang stabil, suhu pemanasan tidak boleh melebihi [UNK], untuk menghindari kerosakan antar-granular disebabkan oleh penurunan karbid krom. Bagi bahagian yang berfungsi sejuk dan terweld dari karbon ultra rendah dan besi yang tidak berduri yang mengandungi Ti dan Nb, mereka perlu dihangatkan pada ~ [UNK] dan kemudian disejukkan perlahan-lahan untuk menghapuskan tekanan (suhu sempadan atas diambil untuk menghapuskan tekanan penywelding), yang boleh mengurangkan kecenderungan korosi antar-granular dan meningkatkan resistensi korosi tekanan besi.Besi yang tidak bersayap biasanya dibahagi ke paip besi yang tidak bersayap, paip besi yang tidak bersayap dan besi yang tidak bersayap ferritik menurut struktur matriks. Kandungan krom % ~ %. Its corrosion resistance, and its chloride stress corrosion resistance is better than other kinds of stainless steel.Operator adalah kebanyakan pemadam paip dan penywelder arc argon, dengan kerjasama jenis kerja lain, dan penywelder arc argon akan mempunyai sijil yang dikeluarkan oleh jabatan-jabatan yang berkaitan.


DelmasJalur besi tidak stainless 309SPengetahuan mengenai pemprosesan dan penyelenggaraan



Belakang tidak dilindungi oleh argon, dan proses wayar dengan bentuk aliran + TIG telah dilaksanakan di China selama beberapa tahun. wayar dengan bentuk aliran seperti et-elt-et-elt-t-et-elt- telah dihasilkan dan dilaksanakan untuk penywelding medan, dan keuntungan ekonomi yang baik telah diperoleh.Kepastian Kualiti,Penyelidikan frekuensi tinggi penyeludupan frekuensi tinggi: dengan bekalan kuasa relatif tinggi, ia boleh mencapai kelajuan penyeludupan yang lebih tinggi bagi paip baja dengan bahan-bahan berbeza, diameter luar dan tebal dinding. Dibandingkan dengan penyeludupan lengkung argon, ia adalah lebih dari sepuluh kali kelajuan penyeludupan tinggi. Oleh itu, paip baja tidak stainless untuk penggunaan umum mempunyai kadar konsumsi yang lebih tinggi. Oleh kerana kelajuan tinggi penyeludupan frekuensi tinggi, ia sukar untuk membuang penyeludupan dalam paip penyeludupan. Pipa besi stainless terweld tidak boleh dibawa oleh industri kimia dan nuklear, yang juga merupakan salah satu sebab.[UNK][UNK]≥TS(Mpa)Dengan melaksanakan reformasi China dan membuka, ekonomi negara telah mencapai pertumbuhan cepat, dan banyak rumah-rumah bandar, bangunan awam dan fasilitas turisme telah dibina, yang menghasilkan keperluan baru untuk bekalan air panas dan bekalan air rumah. Terutama, orang memperhatikan semakin banyak masalah kualiti air, dan keperluan juga meningkat. Pipa besi Galvanized, pipa umum, akan secara perlahan-lahan menarik diri dari tahap sejarah di bawah pengaruh negara-negara yang berkaitan kerana kerosakan pipa plastik,Delmasmagnetik pita besi tanpa beku, pipa komposit dan pipa tembaga telah menjadi pipa umum dalam sistem pipa. Bagaimanapun, paip baja inorganis mempunyai lebih keuntungan, terutama paip baja inorganis dengan tebal dinding hanya . ~ mm. Dalam sistem air minum kualiti tinggi, sistem air panas dan sistem bekalan air yang meletakkan keselamatan dan sanitasi pertama ia mempunyai ciri-ciri keselamatan, kepercayaan,DelmasPlat besi tidak stainless 304dq, sanitasi, perlindungan persekitaran, ekonomi dan aplikabiliti. Ia telah dibuktikan oleh praktek teknik di rumah dan di luar negeri bahawa ia adalah salah satu paip baru, penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran dengan prestasi komprensif yang baik sistem bekalan air. Ia juga paip bekalan air yang sangat kompetitif, yang akan bermain peran yang tidak dapat dibandingkan dalam meningkatkan kualiti air dan standar hidup manusia.Delmas, persatuan penywelding biasanya boleh diputar untuk penywelding, dan ventilasi sangat mudah. Pada masa ini, plat penghalang biasanya digunakan untuk blok kedua-dua sisi persatuan penywelding dalam paip, dan luar diblok dengan kain yang melekat.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 466HP159575805 / 2022-11-08 08:38:07 / balas
Syarikat anda DelmasJalur besi tidak stainless 309S mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.
user 409HP184720764 / 2022-11-08 08:21:10 / balas
Penjual yang baik, DelmasJalur besi tidak stainless 309S barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.
user 717HP127443542 / 2022-11-08 08:33:22 / balas
Hebat DelmasJalur besi tidak stainless 309S, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.
user 122HP117294921 / 2022-11-08 07:57:32 / balas
Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan DelmasJalur besi tidak stainless 309S, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .
user 632HP195506591 / 2022-11-08 08:54:24 / balas
DelmasJalur besi tidak stainless 309S Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.
user 256HP158312377 / 2022-11-08 09:11:40 / balas
Logistik DelmasJalur besi tidak stainless 309S agak perlahan. Secara keseluruhannya bagus, saya harap saya mempunyai peluang untuk memberi kerjasama lain kali

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan