Kategori:Mesin dan peralatan industri / tarikh:2024-03-22 01:23:07 / melayar:49 / Komen:6

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, dan kemudian lukis sampel minyak.Pengubah kuasaForsythin,ForsythinPengubah minyak terjun 1600KVA, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.Uruguay,Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.Kilang pengubah kuasa


ForsythinPemilihan pengubah jenis keringApa yang perlu diketahui



Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia tetapi ia bukan negara yang besar.Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin,ForsythinHarga pengubah kuasa 1600KVA, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.Kekerjaan Meticulous,Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis keringPerformasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.


ForsythinPemilihan pengubah jenis keringApa yang perlu diketahui



Apabila pengubah keluar dari fasa,ForsythinBerapa banyak pengubah kotak 630, jika fasa kedua diblokir, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:Sampling inspection,Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikPembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.Oil leakage of cast iron partsForsythin,Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Secara peringkat peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 938HP166090698 / 2024-03-22 09:48:59 / balas
Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, ForsythinPemilihan pengubah jenis kering sangat baik, seperti bos.
user 466HP159575805 / 2024-03-22 08:27:27 / balas
Ia sangat selesa untuk berurus niaga dengan anda. Bertanggungjawab, serius, ForsythinPemilihan pengubah jenis kering juga baik, saya mesti memberi anda komen yang baik. Mengharapkan kerjasama seterusnya, saya ucapkan selamat kepada Rijin Doujin!
user 122HP117294921 / 2024-03-22 09:52:35 / balas
Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam ForsythinPemilihan pengubah jenis kering, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.
user 570HP155642700 / 2024-03-22 10:18:03 / balas
Ia patut dipuji, sangat bagus, ForsythinPemilihan pengubah jenis kering Saya sangat menyukainya.
user 709HP180518493 / 2024-03-22 10:21:02 / balas
Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti ForsythinPemilihan pengubah jenis kering anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !
user 632HP195506591 / 2024-03-22 10:19:26 / balas
Adakah anda mempunyai ForsythinPemilihan pengubah jenis kering? ForsythinPemilihan pengubah jenis keringBerapa harga spot

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan