Kategori:tenaga / tarikh:2024-04-05 01:05:02 / melayar:48 / Komen:3

Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, kondensator, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.Tempat kedai beku cepat sayuran dan buah tidak sesuai untuk menggunakan pendinginan exhaust, tetapi menggunakan penggemar untuk menyediakan udara untuk pendinginan, kerana gas di tempat kedai beku cepat perlu disebarkan dan dispersyen secara biasa untuk menghindari racun oksid karbon disebabkan oleh konsentrasi tinggi oksid karbon di kawasan tempatan. Oleh itu, dalam gudang beku cepat, peralatan beku perlu digunakan bersama dengan peralatan pengkondisi udara. Pemilihan peralatan beku berbeza dari peralatan beku suhu rendah dan gudang beku cepat biasa.Tinta Reed,Ruang pemeliharaan akan disimpan untuk pemasangan unit untuk memudahkan pengawasan penyesuaian instrumen dan valv.Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk,Tinta ReedCold storage installation materials, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Tahoua,Isolasi lantai penyimpanan sejuk kecil struktur penyimpanan sejuk kecil biasanya dipanggil permukaan, iaitu, atas, dinding dan tanah dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan isolasi lain, kerana muatan dan lepaskan penyimpanan sejuk kecil sering dikendalikan secara manual daripada forklift. Of course, if the height of the warehouse is high and the forklift is required for warehousing, loading and unloading, the insulation board is not recommended for ground insulation, but the ground needs to be insulated separately like the ground insulation sample of medium-sized cold storage.Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejukKedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, dan yang dengan suhu gas yang sangat rendah digunakan sebagai pendingin untuk menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, untuk menyerap panas di gudang, untuk mencapai tujuan pendinginan dan pengurangan.


Tinta ReedYang mana lebih baik untuk pemasangan simpanan sejuk umumStandard ujian kualifikasi



Semasa produksi di workshop produksi, berat unit papan gudang Pu tidak boleh kurang daripada berat unit yang diperlukan oleh projek, tidak kurang dari & plusmn; kg/m.Ujian kebocoran mengisi ammonia: pengesan kebocoran mengisi ammonia boleh dilakukan selepas ujian kebocoran sistem dan kebocoran tekanan. Tujuan adalah untuk meningkatkan ketat udara sistem gudang segar menyimpan dan meletakkan dasar yang baik untuk sistem untuk mengisi ammonia dan membungkus bahan isolasi panas.The water tank is designed to be separated from the machine body and is double-layer. It will not drip due to condensation caused by internal and external temperature difference. It can be interlocked with the refrigeration system, that is,Tinta ReedRangkaian penyimpanan sejuk dan pemasangan, it will not be humidified during refrigeration to prevent serious frosting of the fan.berapa banyak,Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis, koeficien pemindahan panas akan dikurangkan. Sama seperti, jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas, kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan, efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.Semasa produksi penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk akan menghasilkan panjang, lebar dan tebal tertentu mengikut keperluan pelbagai projek penyimpanan sejuk. Secara umum, plat penyimpanan sejuk tebal cm dipilih untuk penyimpanan sejuk suhu tinggi dan tengah. Keperluan untuk plat penyimpanan sejuk penyimpanan suhu rendah dan penyimpanan sejuk cepat akan lebih tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan, penyimpanan sejuk menyimpan buah dan penyimpanan sejuk perubatan memastik Perkhidmatan jaminan, kualiti jaminan, kepuasan anda adalah pengejaran kami! Selamat datang untuk bertanya. dalam kes ini,Tinta ReedKesimpanan buah, gunakan papan perpustakaan tebal cm atau cm. Apabila and a membayar projek penyimpanan sejuk, anda boleh membuat penyimpanan mengikut syarat khusus suhu penyimpanan sejuk anda. Jika anda tidak membuat penyimpanan untuk plat penyimpanan sejuk, anda perlu memperhatikan kepadatan plat penyimpanan sejuk dan kepadatan plat besi apabila membeli plat penyimpanan sejuk. Menurut peraturan, densiti putih penyimpanan sejuk adalah per meter kubik


Tinta ReedYang mana lebih baik untuk pemasangan simpanan sejuk umumStandard ujian kualifikasi



Papan penyimpanan sejuk, pemampat dan komponen lain dalam penyimpanan sejuk boleh secara rasional menyesuaikan suhu penghapusan dan kondensasi, supaya mengurangi pengurangan konsumsi kuasa dan mengurangi kos produksi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk buah, jaminan kualiti, profesional,. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.Untuk pemasangan sistem distribusi kuasa, setiap kenalan akan dipasang dengan nombor wayar untuk penyelamatan.Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan,Pemasangan kotak elektrik unit: kotak elektrik unit akan dipasang dekat unit; Pemasangan menegak. Jika unit dipasang di atas gudang, jarak antara bawah kotak dan atas gudang mesti & amp; gt; mm; Kotak elektrik boleh ditetapkan pada dinding bangunan atau pada bingkai besi sudut.Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang, plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang, dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, pemasangan dan pembangunan bentangan angkat akan diselesaikan sebelum pemasangan dan pembangunan plat silo at as, supaya memastikan setiap titik angkat boleh dipasang pada masa yang sama semasa pemasangan plat silo atas; Titik angkat akan memastikan sekurang-kurangnya ada dua titik sepanjang arah lebar setiap plat gudang.Pemasangan kotak elektrik unit: kotak elektrik unit akan dipasang dekat unit; Pemasangan menegak. Jika unit dipasang di atas gudang, jarak antara bawah kotak dan atas gudang mesti & amp; gt; mm; Kotak elektrik boleh ditetapkan pada dinding bangunan atau pada bingkai besi sudut.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 3 Komen

user 466HP159575805 / 2024-04-05 08:38:46 / balas
Ya, Tinta ReedYang mana lebih baik untuk pemasangan simpanan sejuk umum kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang
user 570HP155642700 / 2024-04-05 08:26:00 / balas
Barangnya memang bagus, tetapi Tinta ReedYang mana lebih baik untuk pemasangan simpanan sejuk umum harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.
user 709HP180518493 / 2024-04-05 09:10:12 / balas
Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan