Kategori:tenaga / tarikh:2024-03-26 01:41:50 / melayar:48 / Komen:5

Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus,KufsteinPenyimpanan sejuk perubatan, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, apa piawai gudang beku cepat?Kufstein,Apabila kipas langit terlalu berat, besi sudut atau digunakan sebagai lintel. Lintels harus melempar di atas bumbung dan panel dinding lain untuk mengurangi muatan.Semasa produksi di workshop produksi, berat unit papan gudang Pu tidak boleh kurang daripada berat unit yang diperlukan oleh projek, tidak kurang dari & plusmn; kg/m.Rankweil, dan tebal plat besi biasanya perlu lebih dari . mm untuk memenuhi piawai. Pada pasaran, bahan-bahan mentah utama papan penyimpanan sejuk khas untuk projek penyimpanan sejuk adalah polyphenylene, polyethylene dan polyphenylene lemak. Setelah nisbah tertentu polyethylene ia boleh melumpuhkan bahan pengisihan penyimpanan sejuk dengan ketepatan yang sesuai dan kesan pengisihan panas yang baik, dan mempunyai kapasitas pembawa muatan yang tinggi; resin polifenilen mempunyai penyorban air yang kuat, papan sandwich poliuretan dengan prestasi yang sangat baik milik papan sandwich poliuretan. Walaupun ia sedikit lebih tinggi, papan poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang sangat baik dan tidak menyerap kelembapan.Dengan pembangunan masa, peranti pendinginan semakin umum. Semua aspek kehidupan tidak dapat dipisahkan dari penggunaannya. Keluarga juga akan dilengkapi dengan beberapa peranti pendinginan sederhana. Untuk peranti pendinginan seperti penyimpanan sejuk, penting untuk memilih bahan dengan pengisihan panas yang baik. Penyimpanan sejuk adalah pemilihan bahan yang lebih baik, dan penghasil perlu menangkap titik kuncinya dalam proses produksi penyimpanan sejuk.Sekarang mari kita analisis keperluan produksi dan penggunaan penyimpanan sejuk. Kondensi dalam storan sejuk atau lapisan pengisihan adalah berbahaya. Semasa proses kering dinding baru atau dalam keadaan musim sejuk apabila uap air dengan suhu dalam tinggi migrasi di luar, mustahil untuk kondensasi di dinding disebabkan penghalangan penyimpanan sejuk.


KufsteinKost pembinaan dan pemasangan penyimpanan sejukSelamat datang ke kenalan



Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. Semasa operasi perubahan musim, perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.Apabila gudang penyimpanan segar dikumpulkan secara keseluruhan, ruang akan disimpan dengan dinding dan bumbung, tanah atau tembakan bawah mesti mengufuk, dan persekitaran pembinaan mesti bersih.Pemasangan dinding dan lantai akan bermula di sudut. Menurut lukisan layout plat, bawa dua plat di sudut peranti yang diperlukan ke lokasi peranti. Menurut tinggi sinar plat dan model besi sudut untuk memperbaiki bolt nylon kepala jamur, bor lubang pada tingkat yang sepadan di tengah lebar plat. Apabila pengeboran, pengeboran elektrik sepatutnya bertentangan dengan permukaan plat. Letakkan bolt nylon kepala jamur di dalam lubang, ketat sudut besi, dan ketat secara mengufuk supaya bolt nylon pada permukaan plat gudang sedikit kongal. Apabila membangun papan dinding, kedudukan pesawat papan dinding dan perpendikulati papan gudang akan disesuaikan pada masa mengikut kedudukan menetapkan bahan lembut seperti foam akan dipadam di lantai tumpukan dengan papan gudang untuk mengelakkan kerosakan papan gudang. Selepas dua papan dinding sudut adalah neutral dari papan gudang lantai, dan tingkat at as papan dinding akan diperiksa sama ada ia betul. Selepas kedudukan papan dinding betul,KufsteinJaga-jaga untuk penyimpanan sejuk perubatan, penyelam sudut besi pada sinar plat dan perbaiki sudut dalaman dan luar. Apabila menyeleweng bahagian besi sudut, bahagian besi sudut plat gudang harus ditutup dengan perisai untuk menghindari suhu tinggi tanah penyeweng memasak plat gudang dan penyeweng pada plat gudang semasa penyeweng lengkung elektrik.Hasil ujian, kekuatan tinggi, perlawanan kerosakan, perlawanan penuaan dan penampilan indah.Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.


KufsteinKost pembinaan dan pemasangan penyimpanan sejukSelamat datang ke kenalan



Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal ,KufsteinBerapa banyak penyimpanan buah penyimpanan sejuk, mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejukdi mana,Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.Setelah terdapat kemudahan dalam sistem penyimpanan atmosfer yang dikawal, ia akan mempengaruhi prestasi penyegelan plat penapisan dan valv keleluaran dan kursi valv, yang akan mempengaruhi kuasa pendinginan penyimpanan atmosfer yang dikawal.Kedua, kerana pendinginan pemampat tidak terus menerus, operasi kerja berbilang pada malam boleh dipilih jika boleh. Apabila bekerja pada waktu malam, suhu luaran rendah, suhu air sejuk dikurangkan, dan tekanan kondensasi dan suhu kondensasi dikurangkan. Kapasiti sejuk sistem pengumpulan sampel, ditambah dengan peran yang sama papan penyimpanan sejuk, mengurangkan operasi kuasa kompressor dan mencapai tujuan penyimpanan tenaga.Kufstein,Faktor yang mempengaruhi biaya pemasangan penyimpanan sejuk adalah seperti ini: pembangunan penyimpanan sejuk: pemilihan laman harus memenuhi undang-undang dan peraturan dan memenuhi keperluan yang berkaitan untuk kesehatan makanan dan. Dan perhatikan untuk melindungi persekitaran dan keseimbangan ekologi. Selain itu, ia akan menyebabkan pertumbuhan, pembinaan dan upacara kering.Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,Aksi bakteria penyesuaian asid adalah terutama untuk menumbuhkan protein dalam bakteria. Penyasmian biasa termasuk asid laktik, putih, formalin, dll. Secara khusus, selepas ikan keluar dari gudang beku cepat, buangkan lapisan beku pada kumpulan paip penghapusan dan simpan suhu gudang di bawah , kemudian persiapkan dengan ~ g ħall per meter kubik gudang beku cepat, gunakan penyembur ke gudang, tutup pintu gudang dengan ketat, dan mulakan pembusnah secara berterusan untuk membiarkan ħall meledak dan mengalir dalam gudang, sehingga ħall boleh menyerap banyak bau ikan.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 5 Komen

user 938HP166090698 / 2024-03-26 10:15:26 / balas
KufsteinKost pembinaan dan pemasangan penyimpanan sejuk Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang
user 258HP138990173 / 2024-03-26 08:54:27 / balas
Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini KufsteinKost pembinaan dan pemasangan penyimpanan sejuk. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!
user 466HP159575805 / 2024-03-26 09:53:47 / balas
Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda KufsteinKost pembinaan dan pemasangan penyimpanan sejuk, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.
user 570HP155642700 / 2024-03-26 10:25:30 / balas
Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.
user 256HP158312377 / 2024-03-26 09:35:02 / balas
Anda KufsteinKost pembinaan dan pemasangan penyimpanan sejuk bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan