Kategori:tenaga / tarikh:2024-03-05 00:52:21 / melayar:41 / Komen:3

Judge the operating sound of the compressor, and carefully listen to the operating sound of water pump, cooling tower, compressor, fan and other equipment. In case of abnormal sound, timely warranty is required, so as to avoid greater damage to the compressor due to untimely warranty.Dalam projek penyimpanan sejuk, pemilihan penyimpanan sejuk berkaitan dengan operasi keseluruhan penyimpanan sejuk di masa depan. Pemilihan penyimpanan sejuk kualiti tinggi menyebabkan penggunaan dan penyimpanan penyimpanan sejuk. Ini memerlukan kita untuk bertanya lebih mengenai papan gudang untuk rekayasa penyimpanan sejuk. Sebelum membangun projek penyimpanan sejuk, kita perlu pertama-tama sedar keperluan suhu penyimpanan sejuk dan kepentingan penyimpanan sejuk ke penyimpanan sejuk. Kerana projek penyimpanan sejuk mempunyai keperluan persekitaran tinggi seperti suhu, perhatian patut diberikan kepada prestasi dan bahan papan penyimpanan sejuk bila memilih papan penyimpanan sejuk.Spittandlow,The air conditioning warehouse is equipped with standby power supply. After eliminating the line and load problems, it is the maintenance of external irresistible power lines. If the refrigerated goods in the air conditioning warehouse are expensive or vulnerable to temperature changes, it can be considered to equip the air conditioning warehouse with standby power supply to ensure the operation of refrigeration equipment in the cold storage in a short time after power failure. Large air conditioning warehouses can be considered to be equipped with generator sets, Tukar secara automatik set generator untuk generasi kuasa selepas gagal kuasa untuk digunakan. Contohnya, kuasa dua saluran utama boleh digunakan. - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.El Khroub,Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Sebagai cair sejuk, untuk mencapai tujuan sejuk.Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.


SpittandlowKontrak pemasangan penyimpanan sejukKesan perlindungan yang baik



Untuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan, jangkauan antara papan penyimpanan atas menyokong (titik angkat) mesti sesuai dengan persediaan berikut: papan penyimpanan atas polistyren (tebal mm) mempunyai jangkauan yang sangat besar M dan papan penyimpanan atas poliuretan (tebal mm) mempunyai jangkauan m.Jaga-jaga untuk mengubah gudang ke gudang penjagaan buah: menentukan kawasan dan tinggi gudang sejuk mengikut jumlah anggaran buah. Dengan cara ini, selepas semua, gudang terlalu besar dan buah-buahan yang disimpan terlalu sedikit,SpittandlowBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk, menghasilkan buang-buang tenaga elektrik yang besar.Perhatikan penyimpanan tenaga sistem pencahayaan: pencahayaan penyimpanan sejuk patut dianggap secara keseluruhan mengikut kawasan, tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan, sains dan racionaliti, dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.Mari kita lihat.,Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, kondensator, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pelembusan sentrifugal hingga pelembusan kabut mikro tekanan tinggi, pelembusan gas-air bercampur, hingga pelembusan ultrasonik semasa. Model utiliti mempunyai keuntungan partikel kecil, pelembusan seragam, tiada beku dan penghalangan, dan tiada penghalangan kotor. Pengumit udara yang kita hasilkan dirancang khusus untuk semua jenis gudang beku sayuran dan buah,SpittandlowPemasangan syarikat reka storan sejuk, yang pada dasarnya berbeza dari pembumit lain di pasar: sirkulasi penuh ditutup, iaitu, mengambil gas di gudang, kembali ke gudang melalui pembumit dan mengisolasinya dari udara luar.Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk,SpittandlowBerapa banyak penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, terutama struktur izolasi panas, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu, lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.


SpittandlowKontrak pemasangan penyimpanan sejukKesan perlindungan yang baik



Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna, piring baja garam, piring baja stainless steel, aluminum terbentuk,Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, ia boleh dikarbonisasi, tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus, yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya, tetapi juga yang sangat penting. Tugasnya adalah pendinginan besar. Ia terutama digunakan untuk pendinginan dan penyorban panas dalam gudang penyimpanan segar. Dalam kerja jangka panjang gudang penyimpanan segar, penapis penapis juga akan ditutup dengan tanah, kebanyakan ditapis dengan beberapa kering matahari produk. Ia khusus dalam produk dan sumber-sumber yang boleh dikembalikan. Bisnes ia termasuk: pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk penyimpanan segar penyimpanan sejuk perubatan. Selain itu, debu dan perkara-perkara lain, tetapi mencapai kelebihan tertentu akan mempunyai kesan pada pendinginan gudang penyimpanan segar, Jika kedinginan gudang penyimpanan segar menjadi miskin, ia perlu dibersihkan dengan ejen pembersihan istimewa untuk penguap.Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Spittandlow, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Vent valve or water seal well shall be set at the outlet of flushing (thawing) drainage pipeline. Tindakan bukti sejuk akan diambil untuk valv exhaust dan sumur yang ditutup air di kawasan sejuk yang berat.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 3 Komen

user 275HP127226562 / 2024-03-05 09:02:02 / balas
Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan SpittandlowKontrak pemasangan penyimpanan sejuk, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .
user 161HP196399230 / 2024-03-05 08:40:21 / balas
Ia patut dipuji, sangat bagus, SpittandlowKontrak pemasangan penyimpanan sejuk Saya sangat menyukainya.
user 122HP117294921 / 2024-03-05 08:26:29 / balas
Saya telah membeli-belah dalam talian SpittandlowKontrak pemasangan penyimpanan sejuk selama bertahun-tahun, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya sangat berpuas hati dengan kualiti dan mutu produk.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan